Kiepska sprawa

31. Data: 2002-12-07 16:43:25

Temat: Re: Kiepska sprawa
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Oleńka"
>
> Nie wydaje Ci się że to zależy od charakteru drugiej strony i otwartosci
> i szczerości w związku? Dla mnie taki model właśnie jako jedyny załatwia
> problem, ukrywanie czegokolwiek tylko go nasila.

Ale ukrywanie czego???
Czy ukrywanie przed żoną zainteresowania inną kobietą (jeżeli nie ma się
zamiaru wchodzić w jakieś stosunki z "tą drugą") jest naprawdę niewskazane?
Eeee.....IMO to jedynie "dokładanie" w ten sposób żonie (przy założeniu, że
nie lubi ona trójkątów).
Mister powie: "Podoba mi się Iksińska, przespałbym się z nią, śni mi się,
kiedy śpię obok Ciebie."
No i co ta żona ma zrobić?
Ten komunikat zmieni jedynie jej samopoczucie (na gorsze). To jest zrzucanie
ciężaru na Bogu ducha winnego partnera.
Ola

32. Data: 2002-12-07 17:11:44

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozwiązać ten problem z nim.

JAK? Bo napisałaś zbyt ogólnikowo.....a ja właśnie nie mam pomysłu, jak
akurat żona ma rozwiązywać ten problem. I dlaczego ona? On nie może sam?

Ola (starająca sobie wyobrazić taką sytuację)

33. Data: 2002-12-07 21:26:38

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oleńka" <o...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
> No i co ta żona ma zrobić?
> Ten komunikat zmieni jedynie jej samopoczucie (na gorsze). To jest zrzucanie

zgadzam sie z toba zupelnie. taka informacja nie wnosi nic dobrego
do zwiazku. po co mowic zonie/mezowi o swoich fascynacjach inna osoba.
jasne mozna powiedziec " o jaki przystojny facet albo zgrabna dziewczyna"
ale po co opowiadac ze sie chce z nia/nim przespac, ma sie erotyczne
marzenia?? co to wnosi dobrego? moim zdaniem wniesie to tylko niepokoj,
podejrzliowsc, niedowartosciowanie itp zupelnie niepotrzebne.
iwon(k)a

34. Data: 2002-12-07 23:18:18

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| marzenia?? co to wnosi dobrego? moim zdaniem wniesie to tylko niepokoj,
| podejrzliowsc, niedowartosciowanie itp zupelnie niepotrzebne.

Hmmm jak dla mnie ukrywanie tego, zastanawianie sie jakby to zrobic zeby nie
wyszlo na jaw to jest powod do podejrzliwosci itd. itp.

Nie ma jak rozmawiac ze soba o wszystkim. Ale to zalezy od partnerow.

K.

35. Data: 2002-12-08 06:17:45

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote in message
> Hmmm jak dla mnie ukrywanie tego, zastanawianie sie jakby to zrobic zeby nie
> wyszlo na jaw to jest powod do podejrzliwosci itd. itp.

rozumiem, ze lepiej wiec obgadac jak "to" zrobic z mezem/zona??? chyba lekka
przesada.
od myslenia jeszcze nikt nie byl podejrzliwy, bo niby jak, jakos to nawet logicznie
sie kupy nie trzyma. chyba juz z ta szczeroscia sie zagalopowales.

> Nie ma jak rozmawiac ze soba o wszystkim.

z tym sie nie zgadzam.

>Ale to zalezy od partnerow.

z tym tak

iwon(k)a

36. Data: 2002-12-08 10:03:40

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka"
> JAK? Bo napisałaś zbyt ogólnikowo.....a ja właśnie nie mam pomysłu, jak
> akurat żona ma rozwiązywać ten problem. I dlaczego ona? On nie może sam?

A mnie się to właśnie, jak napisałam podoba w związkach, że sprawy którymi
są zainteresowane obie strony są rozwiązywane przez obie strony;)
I nie żona i nie mąż a właśnie razem. Również nie mam pomysłu jak żona
ma rozwiązywać ten problem. Pewnie że on mógłby sa jeśli potrafi, ale
ja w swoim związku tego bym sobie nie życzyła, dlatego pisałam że Twoja
regula z pewnością nie dotyczy wszystkich. Nie wszystkie związki działają
na zasadzie "czego oczy(uszy) nie..."
Asia

37. Data: 2002-12-08 14:25:18

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <astvpt$cli$1@news.onet.pl> Jakub Słocki napisał(a):

> Hmmm jak dla mnie ukrywanie tego, zastanawianie sie jakby to zrobic zeby nie
> wyszlo na jaw to jest powod do podejrzliwosci itd. itp.

Nie mowienie wszystkiego nie jest klamstwem i oszustwem, w szczegolnosci
dla dobra sprawy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

38. Data: 2002-12-08 16:10:03

Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop"
> Nie mowienie wszystkiego nie jest klamstwem i oszustwem, w szczegolnosci
> dla dobra sprawy.

Taaa... ale tylko wtedy kiedy jesteś tym "nie mówiącym" ;-/
Dla mnie jesti kłamstwem i oszustwem i stawia "dobrą sprawę" oszusta
w lidze spraw przegranych.
Asia

39. Data: 2002-12-08 16:50:16

Od: "jpiw" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Taaa... ale tylko wtedy kiedy jesteś tym "nie mówiącym" ;-/
> Dla mnie jesti kłamstwem i oszustwem i stawia "dobrą sprawę" oszusta

Popieram! Połowa prawdy jest kłamstwem, a nie prawdą. Większość zła na
świecie dzieje się właśnie "dla dobra sprawy" i może dlatego dobrymi
chęciami brukowane jest piekło.

pozdrawiam
Jacek

40. Data: 2002-12-08 17:54:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <w...@r...kgb> wrote in message

> Nie mowienie wszystkiego nie jest klamstwem i oszustwem, w szczegolnosci
> dla dobra sprawy.

popieram!!!
iwon(k)a

Jak sie odwdzięczyć ?
Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......
Mieć w domu 16-latka i nie zwariować ;-))