Kiepska sprawa

61. Data: 2002-12-09 10:19:06

Temat: Re: Kiepska sprawa
Od: "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(k)a"
> a pytalas? nie zauwazylam :-)
Tak, rozmowa w skrócie wyglądała tak
I:" Jak teoretycznie rozwiazalabys ten problem?"
J:" Teraz, kiedy po prostu (ciach), czy kiedyś (ciach) ?

> to wobec tego napisz ta "wieksza" bo znow jakos gmatwasz. jak nie chcesz
> odpowiadac to napisz, ale jasno ;-))
"Mniejsza" z efektem (trójkąt) bo to nie jest sposób na problemy, nawet
nasze;)
a jedynie efekt tej bezwzględnej szczerości i braku barier.
"Większa" o to jak bardzo potrafisz być szczerym, jak bardzo znasz potrzeby
swojego partnera i ile jesteś w stanie dla nich zrobic (w konteście
szczerości
a nie łóżkowym). Jak juz stwierdziłyśmy ludzie są różni i pary są różne,
my nie jesteśmy jedyną parą dla której szczerość jest priorytetowa, dlatego
jak napisałam samo przyznanie się partnerowi jest większością rozwiązania
problemu,
dlaczego to juz wyjaśniłam w długaśnym poście. A co można
zrobić potem? Właśnie móc się przygotować na lepsze i gorsze sytuacje
tak żeby wyjść z nich z sukcesem i cało. Lepiej wiedzieć z kim się
jest i ustalić wspólny front działania. Kiedy czytam wasze wypowiedzi to
mam wrażenie że to nei jest mało i dla większości nieosiagalne:((
Asia

62. Data: 2002-12-09 10:23:10

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale na co?

Na trójkącik z udziałem Twoim i innego kolegi.

Ja się przyznam, że w swoich fantazjach miewałam takie pomysły.
No ale od fantazji do ich realizacji droga baaardzo daleka.

Pozdrowienia.

Basia

63. Data: 2002-12-09 16:22:18

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> wrote:

> Calkowicie czysciutkie jak lza.

To mi się przypomniał dowcip (abstrahując od tematu):

- Dlaczego faceci zawsze mają czyste sumienie?
- Bo nigdy go nie używają.

;)

64. Data: 2002-12-09 16:37:23

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <w...@r...kgb> wrote:

> Nie mowienie wszystkiego nie jest klamstwem i oszustwem, w szczegolnosci
> dla dobra sprawy.

Powinieneś dodać: 'dla mnie'. Ilu jest ludzi, tyle różnych systemów wartości.
Chociaż nie...niektórzy nie mają żadnego systemu wartości ;)
No, ale do rzeczy: nie mówienie wszystkiego jest jak najbardziej
kłamstwem i oszustwem. Skończmy wreszcie z tą poprawnością polityczną!
Jeśli na zeznaniu podatkowym wypiszę tylko część swoich dochodów, to
w myśl Twojej tezy nie jest to oszustwo! Ludzi z takim systemem wartości
w naszym kraju jest wielu - stąd chyba ta dziura w budżecie...
Natomiast w tym konkretnym przypadku - jeśli w hierarchii wartości
danego człowieka prawda stoi niżej, niż dobre samopoczucie,
to uzna Twoją tezę za trafną.

ch.

--
"żołnierz dziewczynie nie skłamie
chociaż nie wszystko jej powie..." ;)

65. Data: 2002-12-09 17:17:30

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

dobrze ze abstrahując od tematu bo by się okazało, że ktoś nie potrafi (lub
nie chce) czytać ze zrozumieniem :)

K.

66. Data: 2002-12-09 18:34:36

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Na trójkącik z udziałem Twoim i innego kolegi.
>
> Ja się przyznam, że w swoich fantazjach miewałam takie pomysły.
> No ale od fantazji do ich realizacji droga baaardzo daleka.

Nie tak bardzo daleka

Jacek

67. Data: 2002-12-09 18:42:26

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek"
>
> Och jak dobrze Cię rozumiem;)

Czytalem Twoją walkę z osobami, które wierzą w to że jak o czymś nie wiedzą
to tego nie ma. Więc zamiast starać się dowiedzieć, że ich partner nad
czymś
przemyśliwuje chciałyby stworzyć listę tematów tabu, na który z każdym
rokiem
będzie trafiało coraz więcej tematów.

Pewnie nie zdają sobie sprawy, że swoje zdanie prezentowane tu na grupie,
również prezentują w realnym życiu, co widac gołym okiem.
A bez otwarcia się na poznawanie swojego partnera w całej rozciągłości
we wszystkich jego sferach, stracą go, jesli nie ciałem to zapewne duchem
co czasem może być gorsze.

Jacek

68. Data: 2002-12-09 19:41:15

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <at2grv$e5m$1@news.tpi.pl> LPoD napisał(a):

> [...]
> Natomiast w tym konkretnym przypadku - jeśli w hierarchii wartości
> danego człowieka prawda stoi niżej, niż dobre samopoczucie,

No tak ale mylisz pojecia, w zeznaniu podatkowym masz wymienic caly swoj
majatek, i pomijajac cos *klamiesz* , i masz to oczywiscie _napisane_ .
A przykladowo jesli zona spyta mnie o jakas swoja kolezanke, to moge
powiedziec ze jest fajna, i nie musze mowic reszty ze bardzo mi sie
podoba. I czy wtedy sklame? oczywiscie ze nie, tylko poprostu nie mowie
wszystkiego.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

69. Data: 2002-12-09 20:13:34

Od: "LPoD" <c...@d...z.dupa.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bischoop" <w...@r...kgb> wrote:

> [...]
> powiedziec ze jest fajna, i nie musze mowic reszty ze bardzo mi sie
> podoba. I czy wtedy sklame? oczywiscie ze nie, tylko poprostu nie mowie

Tak, a jeśli odwieziesz koleżankę po pracy do domu, a ona odwdzięczy Ci się
seksem oralnym na tylnym siedzeniu, a żona zapyta potem, dlaczego tak
długo nie wracałeś z pracy, to powiesz: 'Odwoziłem koleżankę do domu.
Wiesz, fajna ta Kaśka.'
No i nie skłamiesz ;)

70. Data: 2002-12-09 20:53:51

Od: Bischoop <w...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <at2tbk$b5t$1@julia.coi.pw.edu.pl> LPoD napisał(a):

> [...]
> seksem oralnym na tylnym siedzeniu, a żona zapyta potem, dlaczego tak
> długo nie wracałeś z pracy, to powiesz: 'Odwoziłem koleżankę do domu.

A klamie..? gdzie doszukujesz sie tu klamstwa?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)go2.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Jak sie odwdzięczyć ?
Przyjaciele z podwórka
Polecam
Chore z miłości, czy ...po prostu kobiety??? Było: Pewnie głupia jestem.......
Mieć w domu 16-latka i nie zwariować ;-))