Kinga Preis...

21. Data: 2011-03-25 23:05:17

Temat: Re: Kinga Preis...
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1fb8bp30w2ehb.1vehdv11bh0rc$.dlg@40tude.net...

> Wybór może i masz - ale nie masz gustu ani wyczucia, kto jest tak naprawdę
> artystą.

Wiedziałem, wiedziałem, po prostu wiedziałem... :)

No więc skup się proszę, XLo i posłuchaj:
ARTYSTĄ to człowiek SIĘ RODZI.

Ta pani którą nazywasz artystką po prostu nią została.
I to widać, słychać i czuć, że tak powiem.

I teraz: JA wolę ARTYSTÓW, niż "artystów" z bożej łaskawości
(w sensie: bo ktoś bardzo chciał zostać, to i został).

Poniała w czym rzecz? :)

Spodziewam się, że trudno ci to będzie zrozumieć, ale wierzę,
że nie jest to ponad twoje siły.

Powtarzam: IMHO LUBIENIE - 3xtak, aRTYZM - tak,
Artyzm - 3x nie.
Kropka.

> Nie widzę żadnej szarości w polskiej rzeczywistości aktorskiej dzieki takim
> osobowościom jak Kinga Preis. Aktorska szarość owszem, jest - ale przy niej
> kryje się po kątach :-)

No to dupa, skoro nie widzisz.
No ale ty wielu rzeczy nie widzisz, więc trzeba brać też na to poprawkę.

--
CB

22. Data: 2011-03-25 23:14:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW Czy ARTYŚCI grają w polskich serialikach TVP?
Doprawdy?

--
CB

23. Data: 2011-03-25 23:33:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Mar 2011 00:05:17 +0100, cbnet napisał(a):

> [...]
> Kropka.

> No to dupa, skoro nie widzisz.
> No ale ty wielu rzeczy nie widzisz, więc trzeba brać też na to poprawkę.

Wszystkowidzący? - na TO mam brać poprawkę u Ciebie? Zaiste - śmiechu
warte.

24. Data: 2011-03-25 23:34:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Mar 2011 00:14:49 +0100, cbnet napisał(a):

> BTW Czy ARTYŚCI grają w polskich serialikach TVP?
> Doprawdy?

A gdzie grają?

25. Data: 2011-03-26 00:02:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To jest twoja odpowiedź na moje pytanie? :)

--
CB

26. Data: 2011-03-26 00:07:16

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie widzę jej jakoś w roli "wielkiej aktorki".

Jest tak dobra, że może swobodnie grać u boku najlepszych.
Ale do najlepszych to ona nie należy IMHO.

To smutne IMHO, że PL to taki "rynek" gdzie dobry oznacza
"najlepszy".

--
CB

27. Data: 2011-03-26 00:34:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Mar 2011 01:02:24 +0100, cbnet napisał(a):

> To jest twoja odpowiedź na moje pytanie? :)

Nie - to pytanie na Twoje pytanie.

28. Data: 2011-03-26 10:35:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Polsce część z nich robi dubbingi, z tego co zauważyłem.

--
CB

29. Data: 2011-03-26 11:58:58

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kinga-preis,10406,osoba.html

> Obejrzyj, to się dowiesz :->

a ty przeczytaj opis grupy.
i.

30. Data: 2011-03-26 12:12:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 26 Mar 2011 11:35:04 +0100, cbnet napisał(a):

> W Polsce część z nich robi dubbingi, z tego co zauważyłem.

Mówisz o Stuh'rze itp? - owszem, robią. I grają w teatrach. Zeby ich
zobaczyć, trza sie pofatygowac. Preis treż gra w teatrze.

Singularity Summit 2010
Taki mąż się trafił. (?)
Feministkom.
"Może mieć wszystko, więc nic jej nie kręci."
Eugenika współczesna