Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody

1. Data: 2010-02-08 12:18:39

Temat: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody
Od: "shat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję kinkietów nad schody na piętro z czujnikiem ruchu skierowanym w
dół. Coś takiego:

http://www.lampyogrodowe.pl/sklep,601,,,03,,pl-pln,7
01765,0.html

Tutaj czujnik jest skierowany poziomo, więc chodząc po salonie światło nad
schodami będzie się często włączało.

Czy znacie jakieś alternatywy ?

--
Marek

2. Data: 2010-02-08 20:30:18

Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Daj sobie spokój. To nie działa tak, jakbyś chciał. Będzie Ci się non stop
włączać, albo włączy się na półpiętrze.

Pzdry,
/\/\\/\/

3. Data: 2010-02-09 03:30:56

Od: "Andrzej" <aibplwyłączone@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
01765,0.html

> Tutaj czujnik jest skierowany poziomo, więc chodząc po salonie światło nad

Ja używam do kontaktowych firmy GE razem z czujnikiem oświetlenia. Sprawują
się rewelacyjnie dokładnie jak oczekuję i to już od 5 lat ale są na małe
lampki 5W i niestety na 110V więc to inne rozwiązanie. Czujnik ruchu w
postaci niewielkiej kulki zaskoczył mnie czułością i niemal brakiem martwych
stref. Świetnie sie sprawdza również w łazience.

Czułość w określonym kierunku możesz ograniczyć zamalowując pewna strefę lub
osłabić jej czułość przez przyklejenie kilku warstw przezroczystej taśmy
klejącej.

Bardzo wysoka ocena dawana przez użytkowników na Amazon.com potwierdza
użyteczność takiego rozwiązania. Może nie jest to dla ciebie ze względu na
napięcie ale może ktoś produkuje cos podobnego na nasz rynek ja kupowałem
takie światła na wyprzedaży chyba za niecałe 2$ bo to ten stary model obok
tego nowego z tego linku:

http://tnij.org/fs7d

4. Data: 2010-02-09 08:44:24

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"shat" <a...@s...pl> wrote in message
> [...]
>
> Tutaj czujnik jest skierowany poziomo, więc chodząc po salonie światło
> nad schodami będzie się często włączało.

Oddzielny czujnik ruchu, sterujący kinkietami. Czujnik należny umieścić
tak, żeby włączał się dopiero jak ktoś wchodzi na schody (z obu stron).

Qwinto

5. Data: 2010-02-09 08:56:08

Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwinto wrote:
> Oddzielny czujnik ruchu, sterujący kinkietami. Czujnik należny umieścić
> tak, żeby włączał się dopiero jak ktoś wchodzi na schody (z obu stron).

U mnie na schodach jest najprostrzy kinkiet ze świetlówką
energooszczędną 7W . Włączana wczesnyn popołudniem, wyłączana przed
północą. I działa już tak parę lat. Żadnych czujników i innych
(psujących się) bajerów.

6. Data: 2010-02-09 09:17:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
01765,0.html

> Tutaj czujnik jest skierowany poziomo, więc chodząc po salonie światło nad

Jasne - stałe i niezależne od wyłacznika oświetlenie żarówkami led - moc
pobierana około 3W:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string
=%C5%BCar%C3%B3wka+led
lub z akumulatorami wbudowanymi:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?string=%C5%
BCar%C3%B3wka+led+akumulatorowa&from_showcat=1&categ
ory=0
Ta zapewnia oświetlenie także w przypadku czasowej przerwy w dostawie
energii elektrycznej przez około 12 godzin.

7. Data: 2010-02-09 10:07:05

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote in message

> [...]
> energooszczędną 7W . Włączana wczesnyn popołudniem, wyłączana przed
> północą. I działa już tak parę lat. Żadnych czujników i innych

Nie bój, świetlówka też Ci się kiedyś popsuje :)

Qwinto

8. Data: 2010-02-09 10:10:18

Temat: Re: Kinkiety z czujnikeim ruchu nad schody - zdjęcie
Od: "shat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Link do zdjęcia:

http://yfrog.com/72img6816dj

Czujnik w kinkiecie na górze i na dole powinien być skierowany w dół, kable
wiszą na samym początku i końcu schodów.

--
Marek

9. Data: 2010-02-09 10:12:54

Od: "shat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Andrzej" <aibplwyłączone@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> ruchu w postaci niewielkiej kulki zaskoczył mnie czułością i niemal
> brakiem martwych stref. Świetnie sie sprawdza również w łazience.

W moim przypadku odpada, spójrz na zdjęcie które dołączyłem w poście niżej.

--
Marek

10. Data: 2010-02-09 12:53:38

Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwinto wrote:
> Nie bój, świetlówka też Ci się kiedyś popsuje :)

Wszystko się psuje. Jednak stosunek złożoności do jakości w moim
przypadku jest najkorzystniejszy :-)

Czym zmiekczacie pranie?
wewnętrzna antena TV
Re: .