Kirsch??

1. Data: 2002-09-20 09:12:52

Temat: Kirsch??
Od: "KBK" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić Kirsch - biała brandy owocowa
(wiśniowa)?
KbK

1. Data: 2002-09-20 10:50:34

Temat: Re: Kirsch??
Od: "Chmiell" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić Kirsch - biała brandy owocowa
> (wiśniowa)?
> KbK

Moze w alkocholach swiata? al.Solidarnosci na przeciw sadow i drugi w dawnym
Feniksie byl.....

Pozdrawiam,
Chmiell

1. Data: 2002-09-20 21:58:03

Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KBK" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie w Warszawie mogę kupić Kirsch - biała brandy owocowa
> (wiśniowa)?

Wydaje mi się że to raczej wódka/brandy z czereśni. Czasem pod tą nazwą
można kupić likier, ale to chyba małe nadużycie.
Nie wiem do czego to potrzebne, ja szukalem bo pojawia sie jako skladnik
founde w niektorych przepisach.
Poszukiwania w Polsce i Niemczech skonczyly sie niepowodzeniem, jak już to
dało się kupić tylko likier pod nazwą kirsch.
Jeżeli ktoś wie gdzie można dostać - napiszcie !

TomekD

1. Data: 2002-09-23 07:33:08

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dało się kupić tylko likier pod nazwą kirsch.
> Jeżeli ktoś wie gdzie można dostać - napiszcie !

w Niemczech kupisz w każdym (prawie) kiosku oraz Aldim. Nazywa się toto
Kirschwasser i jest tym, co szukasz. W sklepach z lepszymi alkoholami
znajdziesz tego więcej (i lepsze).

Waldek

od Margola - prosba o przepis na ciasto z gruszkami
Chleb
Re: owoce berberysu
Jeszcze jedno ciasto ze śliwkami
Pieczen barania - jak