Kiszenie baklazanów.

1. Data: 2003-12-07 12:38:23

Temat: Kiszenie baklazanów.
Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ukisic baklazany,które nadziewa sie pózniej wloskimi orzechami?Potrawa
blisko-wchodnia-bardzo pyszna,ale nie mam pojecia jak ja zrobic.
Pozdrowienia,Dominika.

1. Data: 2003-12-07 17:43:30

Temat: Re: Kiszenie baklazanów.
Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilith" <l...@p...onet.pl> napisała:
> Jak ukisic baklazany,które nadziewa sie pózniej wloskimi orzechami?Potrawa
> blisko-wchodnia-bardzo pyszna,ale nie mam pojecia jak ja zrobic.

Baklazany kiszone, ale z innym farszem:
http://glinki.com/?l=bABQ

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-12-07 18:28:37

Od: "Lilith" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotyczy trzeciego przepisu :robilam kiedys cos podobnego ale mi nie wyszlo,z
bakłażanów gotowanych przez taki długi czas wychodzi w środku papka,po
przekrojeniu nic nie mozna juz z nimi zrocic bo sie rozpadają.
Dominika

1. Data: 2003-12-07 20:08:39

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bakłażanów gotowanych przez taki długi czas wychodzi w środku papka,po
> przekrojeniu nic nie mozna juz z nimi zrocic bo sie rozpadają.

Nie robilam takich baklazanow, lecz jedynie przetlumaczylam przepis
znaleziony na jednej ze stron rosyjskojezycznych.
Wynika z niego, ze baklazany powinny byc niedogotowane, a sprawdza sie to
wkladajac w baklazan zapalke lub wykalaczke; powinna latwo wejsc w warzywo.
Sprobuj wiec gotowac baklazany krocej niz 30-40 min.

Pozdrawiam
Lilla

Maklowicz - dzisiaj
ketchup siodemka
Zamienniki w kuchni: ciasto z musem zamiast oleju - relacja
Cukinia czy kabaczek - help!
specyfika naszych grup dyskusyjnych - z przymruzeniem oka ;-)