Kitchen Aid- gdzie najtaniej

1. Data: 2006-11-22 11:46:15

Temat: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie gdzie mozna najtaniej kuic taki mikser?
A może ktoś kupił książke Nigelli - tam jest ulotka z adresem sklepu, który
sprzedaje kitchen aida- prosze o podanie tego adresu

z góry dzieki

2. Data: 2006-11-22 12:03:19

Temat: Re: Kitchen Aid- gdzie najtaniej
Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś wie gdzie mozna najtaniej kuic taki mikser?
> A może ktoś kupił książke Nigelli - tam jest ulotka z adresem sklepu,
> który
> sprzedaje kitchen aida- prosze o podanie tego adresu

najtaniej wychodzi na eBay, w sklepie w Polsce wychodzi drogo

możesz płatności zrobić przez eBay i masz bezpieczny zakup

Andrzej

3. Data: 2006-11-22 13:19:22

Od: b...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> >

> najtaniej wychodzi na eBay, w sklepie w Polsce wychodzi drogo
>
> możesz płatności zrobić przez eBay i masz bezpieczny zakup
>
> Andrzej

Dzięki. Własnie sprawdziłam i jestem porażona ceną. ok. 600zł aż mi sie wierzyć
nie chce. nie znam tylko angielskiego i mam problem.musze w takim razie kogos
zatrudnić do pomocy.

A czy ktoś już zamawiał w ten sposób? Ile sie płąci za przesyłke i czy jakiś
podatek za to bedzie?

4. Data: 2006-11-22 15:57:23

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kogos
> zatrudnić do pomocy.
>
> A czy ktoś już zamawiał w ten sposób? Ile sie płąci za przesyłke i czy

sa takie aukcje że znają polski język, więc nie musisz nikogo zatrudniać

az

5. Data: 2006-11-22 23:54:36

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał
> najtaniej wychodzi na eBay, w sklepie w Polsce wychodzi drogo

A jesteś w stanie określić jaka jest różnica w cenie?
100, 500, 1000 zł?

M.

6. Data: 2006-11-23 07:22:17

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Muran" <n...@n...spam> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał
>
> A jesteś w stanie określić jaka jest różnica w cenie?
> 100, 500, 1000 zł?

zobacz sobie na aukcji, bedziesz wszystko wiedział, ...co nie chce sie
szukac ? :(
az

7. Data: 2006-11-23 11:28:06

Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Henry" <1...@n...pl> napisał w wiadomości

> A czy nie robi wam różnicy 110 voltów(usa)
> Henryem

a wyobraź sobie że w Europie mają 230 v

8. Data: 2006-11-23 11:28:09

Od: "Henry" <1...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2006-11-23 11:34:33

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Henry" <1...@n...pl> wrote in message

> A czy nie robi wam różnicy 110 voltów(usa)
> Henryem

Przy większej ilości urządzeń może opłacać się zakup autotransformatora o
mocy circa 500W, ale nie polecam takiego rozwiązania, kobiecie może być
wszystko jedno, do którego gniazda zostanie włożona wtyczka... :-P))))))))))
Czyli, jeżeli nie planuje się przeprowadzki na zielona kartę za parę lat,
lepiej jest kupić systemowo dostosowany wyrób, czyli na 230V / 50Hz.

10. Data: 2006-11-23 11:35:55

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Henry" <1...@n...pl> wrote in message

> A czy nie robi wam różnicy 110 voltów(usa)
> Henryem

Częś wyrobów ma pstryczek elektryczek do dopasowania urządzenia do napięcia
sieci...

jaki olej opinie
RisoTTo - dzisiaj!
!!!!