Kitchen Aid z eBay-ktos już kupował?

1. Data: 2006-11-22 13:21:51

Temat: Kitchen Aid z eBay-ktos już kupował?
Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos już kupował na tej aukcji Kitchen Aida? Ile wyniosły mniej więcej
koszty dodatkowe związane z przesyłką?

dzięki za pomoc

2. Data: 2006-11-22 14:17:30

Temat: Re: Kitchen Aid z eBay-ktos już kupował?
Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zakupy na ebay
Przesylka zalezy skad kupujesz, ile sobie zyczy sprzedajacy, jakim servisem
wysylka ma byc (moze to byc poczta lub kurier)
Nie zapomnij tylko aby z zagranicy spoza Uni nie wsadzili Ci kwitow zakupu
do srodka- bo jak trafisz na kontrlole celna to masz clo dodatkowo. Moga ci
gwarancje i kwity wyslac osobno.
Jak masz rodzine za granica to ich popros o kupno- oni ci w razie klopotow
pomoga z gwarancja.

Powodzenia
J&J

3. Data: 2006-11-23 19:15:10

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktos już kupował na tej aukcji Kitchen Aida? Ile wyniosły mniej więcej
> koszty dodatkowe związane z przesyłką?
> dzięki za pomoc

ze sie spytam: ile razy bedziesz pytal o to samo ?
nie zebym sie czepial... ale polecam google. wpisz haslo i wybieraj,
przebieraj. na pewno znajdziesz cos godnego uwagi.
do wyboru masz 2 mozliwosci: szukanie nowki w sklepach internetowych, lub
aukcjach, lub model uzywany - tylko aukcje, ew. ogloszenia.
powodzenia

4. Data: 2006-12-02 09:41:57

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> do wyboru masz 2 mozliwosci: szukanie nowki w sklepach internetowych, lub
> aukcjach, lub model uzywany - tylko aukcje, ew. ogloszenia.

Z całym szacunkiem, ale wiem co mam robić.

A poza tym strasznie kłótliwie jest na tej grupie. A mówią , że jedzenie
zjednuje....

5. Data: 2006-12-02 09:50:43

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebekot napisał(a):

> Z całym szacunkiem, ale wiem co mam robić.
> A poza tym strasznie kłótliwie jest na tej grupie. A mówią , że jedzenie
> zjednuje....

Ja ostatecznie zdecydowałam sie na zakup u przedstawiciela w Polsce.
Oferta promocyjna jest IMO niezła i nie mam zabawy z cłem, podatkiem
podatkiem i gwaracja. Dam znac jak czerwone cudo zawita do mnie, bo juz
nie moge sie doczekac

--

Gosia

6. Data: 2006-12-02 10:50:02

Od: "bebekot" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oferta promocyjna jest IMO niezła i nie mam zabawy z cłem, podatkiem
> podatkiem i gwaracja. Dam znac jak czerwone cudo zawita do mnie, bo juz

Ja też tak zrobie.Zamówie w Polsce tym bardziej, że jest w promocyjnej
cenie.Tylko na jaki kolor sie zdecydować.....

7. Data: 2006-12-02 11:37:45

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bebekot napisał(a):

> Ja też tak zrobie.Zamówie w Polsce tym bardziej, że jest w promocyjnej
> cenie.Tylko na jaki kolor sie zdecydować.....
Hmm, kolor, to problem, bo jest bardzo duzy wybór. Ja wybierałam miedzy
srebnym, a czerwonym;-)A, do kuchni jaki Cipasuje?

--

Gosia

8. Data: 2006-12-02 12:40:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> Hmm, kolor, to problem, bo jest bardzo duzy wybór. Ja wybierałam miedzy
> srebnym, a czerwonym;-)A, do kuchni jaki Cipasuje?

Witaj Gosiu, kolor zależy od wystroju i oświetlenia kuchni. Np.piekny jest
artisan zielony, jezeli kuchnia jest duża, pełno jest w niej roślin to
kolory korespondujące - zielony, biały, żółty i czerwony (bordo)... Jeżeli
jest ciemna, to lepsze kolory rozjaśniające - biały, żółty, srebrny. Jeżeli
jasna - wszystkie nawiązujące raczej do wystroju. Inna sprawa - podatność na
zabrudzenie tu unikamy jasnych i bardzo ciemnych lub metalicznych -
zabrudzenia będą widoczne... A trudno biegać ze ścierką non stop...

9. Data: 2006-12-02 14:44:24

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
> Hmm, kolor, to problem, bo jest bardzo duzy wybór. Ja wybierałam miedzy
> srebnym, a czerwonym;-)A, do kuchni jaki Cipasuje?

To chyba raczej nie kolor tylko moc i konstrukcja. Te odchylane, o malej
mocy (325W i mniejszej) to nadaja sie raczej do niezbyt wymagajacych prac i
stosunkowo malych ilosci surowcow.

10. Data: 2006-12-02 15:55:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> wrote in message
> [...]
> mocy (325W i mniejszej) to nadaja sie raczej do niezbyt wymagajacych prac

Nie takiej znowu małej na stronie producenta podane są dane ile ciasta
wyrobi w misce.
Najwyżej deczko wolniej.

Kitchen Aid- gdzie najtaniej
jaki olej opinie