Re: Klamca

Data: 2004-07-02 17:59:55
Temat: Re: Klamca
Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>

Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:675b.00000343.40e59c43@newsgate.onet.pl...
> [...]mniej bym sie wkurzyla gdyby mi odrazu odpowiedzial,[...]

Mniej, ale od razu. Jak Cię ocygani, to się wkurzysz bardziej, może nawet
dużo bardziej, ale dopiero za dwa dni. Albo za dwie godziny, dobre i to. Tak
to działa. Wiesz, jak z dentystą :)

> [...] Przed ostatnim razem tak sie wkurzylam, ze poszla do
> jego biura i poprosilam bardzo grzecznie o ten dowod wplaty,
> bo wlasnie ktos pyta o nr. faktury[...]

I co on na to? A przy okazji - skoro pracujecie w jednej firmie, to pewnie
wiesz - czy on służbowo też tak ma, czy tylko w życiu prywatnym?

> [...] Przykro mi ale niewykonalne, w tym przypadku.

To szkoda, taki miły środek perswazji poszedł się opalać... Czy mogę
zapytać, dlaczego niewykonalne? Piszesz np., że w urzędach coś jest
zarejestrowane na Twojego męża, więc na zdrowy rozum jeśli zawali, to jego
będą ścigać (wiem, kasa przypuszczalnie wspólna, ale może przynajmniej on
raz poświeci oczami przed obcą, zmierzłą, bezlitosną babą?).

> [...] Ale ja naprawde wole jak mi ktos powie prawde, moze mi
> powiedziec , nawet ze zapomniala, ale niech powie prawde, ze nie zalatwil
.

Ja wiem, że _Ty_ wolisz. Twój mąż natomiast woli wręcz przeciwnie i jedyna
Twoja szansa to przekonać go, żeby jednak wolał tak jak Ty. Ludzkość nie
wymyśliła jeszcze lepszego sposobu niż nagradzanie zachowań pożądanych plus
ewentualnie karanie niepożądanych.

> [...]wiele razy naprawde bardzo spokojnie tlumaczylam,
> ze jesli czegos sie nie oplaci , zapomni to sa powazne
> konsekwencje np. w postaci komornika

Mamuśka? (to nie jest złośliwe pytanie, ale ja bym się radziła serio
zastanowić, czy przypadkiem nie wpasowujecie się w takie role; znam całą
smutną masę przypadków czegoś w rodzaju sprzężenia zwrotnego - jedno
zachowuje się jak szczeniak, więc drugie zaczyna tego szczeniaka wychowywać,
więc to pierwsze tym bardziej się w roli szczeniaka utwierdza... Rozwiązanie
jest jedno - wbić szczeniakowi do głowy, że błogie czasy szczenięctwa minęły
bezpowrotnie. Metody uniwersalnej niestety nie znam).

> i takie sprawy juz byly.

Przykre :( A jakie konsekwencje takiego zawalania - oprócz Twojej
reprymendy - ponosi Twój mąż?

> Wiem ,ze to glupie ,ale juz po prostu nie mam sily...

Zaraz głupie - wcale mnie to nie dziwi. Sama mam tendencje do zawalania,
odkładania i jakoś-nie-mogłam-się-zebrania, świetnie wiem, jak to potrafi
wkurzać - tym bardziej u drugiego człowieka, tym bardziej, jeśli samemu jest
się osobą pozbieraną, zorganizowaną i poukładaną. A u Ciebie dochodzą
jeszcze wynikające z tego naprawdę poważne kłopoty.

> przyznaje sie ze nawet zaczelam wrzeszczec , ale bezradnosc
> to to czego nie znosze ,a to jest wlasnie taki przypadek.

Może pora pomysleć o jakiejś terapii?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.