Re: Kłamstwo!?

Data: 2022-09-30 07:47:10
Temat: Re: Kłamstwo!?
Od: PD <p...@g...pl>

W dniu 2022-09-29 o 23:40, XL pisze:

> Ech, a popatrz, jak ,,finezyjnie" umieli załatwić Odrę: punktowo (jak NS),
> lecz z rozlanym (dosłownie i w przenośni) skutkiem. Cóż za ,,finezja".
> Potrafią! ?

A co tam z tą odrą? Bo moje ostatnie info to algi - później się nie
interesowałem. Jeśli jednak chodzi o awanturę o odrę, to tam bardziej w
grę wchodzą marki niż ruble.

> To jednak co innego, niż wojenne działania na obszarze Ukrainy - tam
> nie muszą nadużywać swoich ,,finezyjnych" KGBowskich talentów. ,,Finezja" to
> luksus, więc po co jej nadużywać, kiedy można na Ukrainie bezkarnie i
> jawnie wystrzeliwać rakiety na przedszkola, bo wiadomo, że dla jakiejś tam
> Ukrainy potrzebnej tylko jakiejś tam Polsce (jako bufor) Europka (prócz GB)
> nawet palcem nie ruszy. Co innego NS - tu już trza było ,,finezyjnie", bo tu
> już bardzo i bezpośrednio zabolało starą, tłustą i leniwą Europkę i mogłaby
> ona jednak swoją tłustą dupę w końcu ruszyć ?

Swoją szosą zastanawiam się po kiego Ukraina złożyła akces do UE.
Przecież po wojnie, każdy będzie się tam pchał z kapitałem, a unia
dodatkowo z kamieniami, milowymi.

> No bardzo, bardzo ,,finezyjnie", punktowo, uszkodzili ten NordStream! I
> zrobią to jeszcze finezyjniej i jeszcze bardziej punktowo w wielu miejscach
> (zwłaszcza Polski - ,,finezja" konieczna z powodu naszej przynależności do
> NATO...), niestety. Już zaczęli - jakiś wybuch w polskiej kopalni czy dwóch
> ostatnio, gdzieś mi wpadło to w oko... Sama ,,finezja". ?

Kolega Giertych wieszczy, że Kaczor niedługo dokona grubej prowokacji u
nas, związanej z ruskimi, aby móc wprowadzić stan wojenny i odsunąć w
czasie wybory. Co do nord stream, to też była brzoza, którą można kupić
w każdym sklepie z brzozami.

PD