Kłamstwo

291. Data: 2010-10-19 20:26:56

Temat: Re: Kłamstwo
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

news:35sq9uhomvm6$.1k4ju6emnaal6.dlg@40tude.net...

> Ale dlaczego nie wszystkim się "zatyka"?

Często przełykają ślinę? Dużo piją i nie czują?

P.

292. Data: 2010-10-19 20:29:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:26:11 +0200, Paweł napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oo. Serio? To nie wiedziałem
>
> P.

Ja raczej myslałam, ze z powodu nagłego opadania i wznoszenia.

293. Data: 2010-10-19 20:31:01

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Ja raczej myslałam, ze z powodu nagłego opadania i wznoszenia.

No raczej, przecież w windzie też zatyka.
Z drugiej strony może tylko w niehermetycznej :)

P.

294. Data: 2010-10-19 20:31:23

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dlaczego nie wszystkim się "zatyka"?

Pewnie chodzi o wrażliwość o której piszesz. Mnie aż bolały uszy. Acz nie
wykluczam opcji, że pozostałych współpasażerów nie bolały z racji upajania
się dobrodziejstwami strefy wolnocłowej na pokładzie ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

295. Data: 2010-10-19 20:32:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:31:01 +0200, Paweł napisał(a):

> No raczej, przecież w windzie też zatyka.
> Z drugiej strony może tylko w niehermetycznej :)

Nie bylam w hermetycznej nigdy ;-P

296. Data: 2010-10-19 20:34:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Oct 2010 22:31:23 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Pewnie chodzi o wrażliwość o której piszesz. Mnie aż bolały uszy.

Tzn mnie też - potworne kłucie. Siedziałam z zamkniętymi oczami z bólu i
łzy mi ciekły.

> Acz nie
> wykluczam opcji, że pozostałych współpasażerów nie bolały z racji upajania
> się dobrodziejstwami strefy wolnocłowej na pokładzie ;)

Podobno dobrze upojonym to nawet od upadku nic się nie dzieje ;-)

297. Data: 2010-10-19 20:36:39

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bylam w hermetycznej nigdy ;-P

No takiej prawie hermetycznej :), jak w centrach handlowych.

298. Data: 2010-10-19 20:50:56

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja raczej myslałam, ze z powodu nagłego opadania i wznoszenia.

No tak. Bo to wszystko jest ze sobą powiązane. Jeśli weźmiesz pustą szklaną
butelkę, przyłozysz do ust i zassasz z niej powietrze a następnie oderwiesz
od ust, usłyszysz jak buteleczka zassysa "brakujące" powietrze do środka.
Tak samo jest z nagłą zmianą wysokości. Im wyżej tym mniejsze ciśnienie
(gęstość powietrza), a w samolocie ciśnienie takie jak było na ziemi, a więc
powietrze jest wysysane z samolotu poprzez wszelkiego rodzaju
nieszczelności. Trochę tam klimatyzacja rekompensuje. Analogicznie jest przy
schodzeniu, tylko wtedy to samolot zasysa powietrze ponieważ wewnątrz jest
mniejsze ciśnienie niż na zewnątrz w miarę opadania. Z tego wniosek że
czasem w celach dydaktycznych warto opróżnić butelkę do dna ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

299. Data: 2010-10-19 21:04:35

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-19 22:23, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Pewnie nie są be(z)szczelni.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

300. Data: 2010-10-19 21:20:26

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oo. Serio? To nie wiedziałem

Kidyś na *.fizyka o to pytałem i mi to wmówili.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Fenomen "Żyda".
InovaBrasil