Strona główna Grupy pl.rec.dom Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy? Re: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?

Re: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć tej klejącej warstwy?

Subject: Re: Klejąca się jak gile z nosa rączka noży FISKARS - jak się pozbyć
tej klejącej warstwy?
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Irokez <n...@w...pl>
Date: Sun, 5 Sep 2021 20:26:26 +0200

W dniu 2021-09-05 o 19:52, heby pisze:

> Możliwe, że zejdzie ścierany z alkoholem. Prywatnie ściągam takie rzeczy
> izopropanoem+ścierką/ręcznikiem papierowym, ale ja go najzwyczajniej mam
> jakiś zapas. Denaturat też dawał radę.

No faktycznie schodzi.
Próbowałem najpierw Bernera zmywacz do hamulców, bo tym zawsze fajnie
naklejki schodzą. Jednak nie dawał rady i rozmazywał tylko.
Izopropanol jest łagodniejszy i tak sobie klej puszczał to nie
próbowałem, a tutaj faktycznie, chwila zabawy z ręcznikiem papierowym i
zeszło wszystko w 2 minuty.
Wygląda teraz rączka, ten plastik, tandetnie tanio chińsko, ale się nie
klei przynajmniej do rąk. Zostanie w kuchni, zawsze jakaś tam reklama
firmy jak ktoś przyjdzie obejrzeć.

dzięki za pomysła i pozdrawiam.
biorę się za kolejne 4 do zdzierania.

--