Re: Klimatyzator?

From: "AWJ" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Klimatyzator?
Date: Wed, 28 Jun 2006 13:48:48 +0200

Użytkownik "Robert" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
news:e7qnpb$m1j$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> upały skłoniły mnie do myśli o zakupie klimatyzatora - wynajmuję
> mieszkanie na 4 piętrze - nade mną jest tylko dach pokryty papą i nagrzewa
> sie tak że w domu ciężko wytrzymać. Chciałęm zakupić klimatyzator
> przenośny - monoblokowy - ale przeczytałem gdzieś na grupie że są mało
> efektywne i raczej głośne i spac przy nich sie nie da. Proszę napiszcie
> jak to z tym jest? Czy jest to prawda? Macie jakieś doświadczenia w tym
> temacie? A może zakupić jedynie wentylator do mieszania powietrza?
> Pozdrawiam
> [...]
Ja mam klimatyzację z prawdziwego zdarzenia taką jak tu:
http://www.klimatyzacja.istore.pl/cgi-bin/shop.pl?id
=1661&sid=23450487&pin=19043463219806&mod=03&towar=1
80466&pt=&lang=pl-pln&pdo=01&psz=10993&pcz=
są również słabsze, na mniejszą ilośc m2 i tańsze. Uważam że koszt podobny
do klimatyzatora, a i wygoda i wydajność o niebo lepsza... U mnie chodzi już
ponad rok bezawaryjnie. Pozdrawiam, życząc chłodu AJ