Klimatyzator SPLIT a głośność wewnątrz

11. Data: 2006-07-02 00:00:00

Temat: Re: Klimatyzator SPLIT a głośność wewnątrz
Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR napisał(a):
> Zobacz aby klima miala tryb nocny (Snu) w którym klima pracuje z mała
> prędkością wentylatora i po 30 minutach temp. automatycznie podnosi sie o
> 1st.c. a po godz. o 2 st.c. i ustawia sie czas 1 do 7 godzin - nad ranem
> jest juz chlodniej (klima LG - coolart).

Coolart, to chyba w nich chodzi tylko o to, ze są bardzo ładne ;) Inne
klimatyzatory LG też posiadają tryb nocny i nie tylko LG, ale LG są
jedne z cichszych, tak zauważyłem. Więc chyba faktycznie padnie na tą firmę.

--
Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

12. Data: 2006-07-02 14:39:43

Od: "JerzyR" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Coolart, to chyba w nich chodzi tylko o to, ze są bardzo ładne ;) Inne
nie czujesz się jak w biurze:)

> klimatyzatory LG też posiadają tryb nocny i nie tylko LG, ale LG są jedne
> z cichszych, tak zauważyłem. Więc chyba faktycznie padnie na tą firmę.

LG jest potentatem światowym (1 miejsce) w klimatyzacji od 6 lat wiec chyba
warto.

JR

13. Data: 2006-07-02 14:44:11

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inne
> klimatyzatory LG też posiadają tryb nocny i nie tylko LG, ale LG są jedne
> z cichszych, tak zauważyłem.

Niedawno opisywałem moją przygodę z klimatyzatorem przenośnym.[ Klimatyzator
przenośny 14 czerwca 2006 10:57]

W tej chwili jestem po samodzielnym montażu klimatyzatora Desa typu split.
Jeżeli chodzi o hałas, jaki się z niego wydobywa to wygląda to tak.
Minimalne obroty wentylatora - jest bardzo cicho porównałbym do pracy
chłodzącego się laptopa. Średnie obroty-hałas, jaki wydaje nowy pecet[mój
stary go zagłusza:)] Wysokie obroty-hałas przeciętnego kilkuletniego peceta.
Moja ocena końcowa cichy. Jednostka zewnętrzna też raczej cicha. Przez
zamknięte drzwi balkonowe plastikowe nie jestem w stanie powiedzieć czy
pracuje czy też nie. Pozostaje pytanie jak się będzie zachowywał, gdy
przepracuje kilka sezonów. Tutaj może ujawnić się wyższości klimatyzatorów
markowych o znacznie wyższych cenach.

Roman

14. Data: 2006-07-02 16:11:09

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

man napisał(a):
> [...]
> pracuje czy też nie. Pozostaje pytanie jak się będzie zachowywał, gdy
> przepracuje kilka sezonów. Tutaj może ujawnić się wyższości klimatyzatorów

Ja tez przerobiłem już klimatyzator przenośny i nigdy w życiu,
najgorszemu wrogowi chyba nie polecę takiego zakupu, również innych
przestrzegam ;) Przy tym sie nie da wytrzymać! Dlatego teraz mam
uczulenie na hałas...

Jak model zainstalowałeś? Czy instalacja była trudna? Jaką ona może mieć
maksymalną długość? Do mojego balkonu z pokoju jest jakieś +/- 7 metrów,
ale wiadomo, że wyjdzie to pewnie trochę więcej.

15. Data: 2006-07-02 16:24:55

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak model zainstalowałeś? Czy instalacja była trudna? Jaką ona może mieć
> maksymalną długość? Do mojego balkonu z pokoju jest jakieś +/- 7 metrów,
> ale wiadomo, że wyjdzie to pewnie trochę więcej.
http://www.desapoland.pl/klima/index.php?klima=klima
tyzatory_split&urzadzenie=ac_12eh&klimatyzacja=klima
tyzator

Tu jest przewodów około 4,5 m ale z tym trzeba ostrożnie bo każdy łuk musi
być dość duży więc przy instalacji te 4,5 m bardzo szybko się kurczy.

Roman

16. Data: 2006-07-02 16:53:24

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

man napisał(a):
> Tu jest przewodów około 4,5 m ale z tym trzeba ostrożnie bo każdy łuk musi
> być dość duży więc przy instalacji te 4,5 m bardzo szybko się kurczy.

A czy w instrukcji jest coś o przedłużeniu?

17. Data: 2006-07-02 19:20:59

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy w instrukcji jest coś o przedłużeniu?
Nie ma . Skraplacz jak i przewody o określonej długości są zaopatrzone w
szybkozłącza umożliwiające samodzielny montaż i jednocześnie wykluczające
jakiekolwiek manipulację z ich długością.
Instrukcję instalowanego przeze mnie klimatyzatora wysłałem Ci na skrzynkę.
Roman

18. Data: 2006-07-03 07:15:28

Od: Sierp <sierpno?spam@sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Snoopy wrote:

> No czemu? :) Szczególnie w nocy jest gorąco, przynajmniej w bloku
> mieszkalnym...

w nocy to ci przeszkadza gorac, natomiast juz sie budynek nie nagrzewa
(choc oczywiscie jakastam migracja temperatury jest)
jezeli schlodzisz w dzien, to do wczesnych godziny porannych powinno
byc jednak wystarczajaco chlodno, poza tym mysle, ze spanie
przy wlaczonej klimie moze nie byc najzdrowsze...

sam sie zastanawiam nad klima do mieszkania w bloku
jednak jednostke zewnetrzna musialbym umiescic na balkonie, nie chcialbym
aby byla bardzo slyszalna (przeszkadzalo by w delektowaniu sie balkonem :-)

Sierp

--
szukam ciekawej pracy :-)

19. Data: 2006-07-03 11:37:49

Od: Snoopy <g...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp napisał(a):
> sam sie zastanawiam nad klima do mieszkania w bloku
> jednak jednostke zewnetrzna musialbym umiescic na balkonie, nie chcialbym
> aby byla bardzo slyszalna (przeszkadzalo by w delektowaniu sie balkonem :-)

Na balkonie jest taka parówa, że nie ma się czym delektować :>

--
Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

PAINT RUNNER
[Gdzie] kupie...
Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?
zakup dzialki
kocioł węglowy do 25 KW