[Gdzie] kupie...

1. Data: 2006-06-30 11:24:18

Temat: [Gdzie] kupie...
Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kij taki jak do miotly ale o dlugosci 2m?
--
Reseller
GG:1794

Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...

2. Data: 2006-06-30 11:47:00

Temat: Re: [Gdzie] kupie...
Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> kij taki jak do miotly ale o dlugosci 2m?

Też masz okno połaciowe nad klatką schodową? :D

Pozdrawiam
H. (mam w planach na jutro przegląd hipermarketów pod kątem zestawów typu
euromal - one mają teleskopowe kije, któryś się powinien nadać)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2006-06-30 13:16:26

Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...]
> H. (mam w planach na jutro przegląd hipermarketów pod kątem zestawów
> typu euromal - one mają teleskopowe kije, któryś się powinien nadać)

:-) No nie okno, bardziej prozaiczny powod... Potrzebuje dla klienta
jako drzewiec do flagi :-)

4. Data: 2006-06-30 13:22:20

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reseller napisał(a):

> :-) No nie okno, bardziej prozaiczny powod... Potrzebuje dla klienta
> jako drzewiec do flagi :-)

To takiego okrąglaka powinieneś dostać w Castoramie czy innym
Praktikerze na dziale z drewnem.

Ostatecznie możesz kupić karnisz drewniany :D

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

5. Data: 2006-07-02 08:14:56

Od: Marcin Żyła <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Też masz okno połaciowe nad klatką schodową? :D

No właśnie jak otwierać?

Sprzedawca proponuje zamiane klamki na "coś" co pasuje do kijka z
"cośiem", ale to extra 200zł (dwa okna).
Jakieś końcówki na kije pracujące z klamką?

MZ

6. Data: 2006-07-03 08:15:43

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Żyła" <m...@m...com> napisał w wiadomości
> [...] No właśnie jak otwierać?

Tak szczerze mówiąc to my używamy kija od szczotki. Takiego plastikowego, z
"oczkiem" do wieszania na końcu. Oczko jest akurat na wymiar klamki, bardzo
ładnie się zahacza, obraca i wypycha, względnie zahacza, przyciąga i
obraca - tylko kij ciut przykrótki, stąd szukam odpowiednio zaoczkowanego
euromala. Kijek z cosiem, jak sądzę, funkcjonalność ma mocno zbliżoną, ale
nie sądzę, żeby kosztował 10zł - a kij od szczotki owszem.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

7. Data: 2006-07-03 12:31:27

Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowiednio zaoczkowanego euromala. Kijek z cosiem, jak sądzę,
> funkcjonalność ma mocno zbliżoną, ale nie sądzę, żeby kosztował 10zł - a

W Obi - rozne grubosci - od 15 do 35 mm srednicy od 10 do 30 zl -
dlugosci do 210 cm.

8. Data: 2006-07-03 12:47:50

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...]rozne grubosci - od 15 do 35 mm srednicy od 10 do 30 zl - dlugosci do
> 210 cm.

Z oczkiem?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

9. Data: 2006-07-03 14:18:21

Od: Reseller <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> Z oczkiem?
>
> Pozdrawiam

No nie, niestety bez oczka, chociaz "takiego cosia" na koniec kija
widzialem na stoisku ogrodniczym w Tesco.

10. Data: 2006-07-03 15:01:23

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

> [...] niestety bez oczka, chociaz "takiego cosia" na koniec kija widzialem
> na stoisku ogrodniczym w Tesco.

Dzięki :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?
zakup dzialki
kocioł węglowy do 25 KW
Intruz zjada sciane
czym pomalować dach