Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?

1. Data: 2006-06-30 08:21:43

Temat: Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Pytanie istoty konstrukcyjnej. Jak myslicie czy do postawienia sciany
regipsowej o wielkosci 2,6mx3,5m lepiej uzyc stelazu drewnianego czy
aluminiowego? Pytam, bo owy mur nastepnie chcialbym obudowac plytkami
ceramicznymi a niechcialbym aby pewnego pieknego dnia sciana runela.
Dziekuje za dobre rady i pozdrawiam serdecznie.

tomek

2. Data: 2006-06-30 08:28:05

Temat: Re: Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiscie chodzilo mi o stelaz stalowy, nie aluminiowy. (bald w druku:P )

3. Data: 2006-06-30 11:08:52

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Jun 2006 10:21:43 +0200, na pl.rec.dom, Tomasz napisał(a):

> [...]
> ceramicznymi a niechcialbym aby pewnego pieknego dnia sciana runela.
> Dziekuje za dobre rady i pozdrawiam serdecznie.

Ja mam wszytsko na stalowych, sasiadka obok na drewnie, moral z tego taki
ze mi w czasie zimy albo lata laczenia regipsow pekaja mimo zastosowania
siatki - wynika z wlasciwosci termicznych metalu kurczliwosc i
rozciagalnosc, plus tej kontrukcji metalowej jest taki ze jesli wiadomo
gdzie ida prfile, mozna na nich cos ciezszego powiesic, np. szafke,
polko-mebloscianke a na drewnie roznie z tym bywa

4. Data: 2006-06-30 14:40:42

Od: "przemek" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ormianin" <o...@c...epf.pl> napisał

> [...]
> ze mi w czasie zimy albo lata laczenia regipsow pekaja mimo zastosowania
> siatki - wynika z wlasciwosci termicznych metalu kurczliwosc i

to nie to co myślisz - profile są schowane i nie nagrzewają się do
temperatur mogących zmniejszać ich bezwładność, drewno jest bardziej
kapryśne na różnice temperatur i wilgotność powietrza - masz gdzieś błędy
konstrukcyjne, kiepską masę szpachlową w łączeniach bądź coś innego

zakup dzialki
kocioł węglowy do 25 KW
Intruz zjada sciane
czym pomalować dach