zakup dzialki

1. Data: 2006-06-30 07:29:42

Temat: zakup dzialki
Od: "m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

no i stalo sie. Znalazlem sensowna dzialke budowlana za rozsadna cene.
Dzialka mi sie podoba, media sa w drodze tuz przy dzialce, okolica w porzadku.
O co jeszcze powinienem zapytac wlasciciela przed ostateczna decyzja o
zakupie? Ewentualnie, co sprawdzic na wlasna reke?

z gory dziekuje za pomoc

2. Data: 2006-06-30 08:18:25

Temat: Re: zakup dzialki
Od: a...@t...pl (Bartek) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O co jeszcze powinienem zapytac wlasciciela przed ostateczna decyzja o
> zakupie? Ewentualnie, co sprawdzic na wlasna reke?

Ksiega Wieczysta we włąsciwym sądzie.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

3. Data: 2006-06-30 08:38:27

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> O co jeszcze powinienem zapytac wlasciciela przed ostateczna decyzja o
> zakupie? Ewentualnie, co sprawdzic na wlasna reke?

1. warunki zabudowy - nie tylko swojej działki ale zapytać w gminie, czy czegoś
obok nie będzie uciążliwego
2. warunki przyłączenia mediów - może sie okazać, że wode masz w drodze, ale Cie
nie podłączą bo rura jest na cinka ;)
3. ksiegi wieczyste
4. sprawdzić, czy nie jest to jakieś zasypane bagno - a najlepiej to działke
kupuje sie podczas roztopów bo wtedy wszystko widać
5. sąsiedzi

4. Data: 2006-06-30 08:52:30

Od: "m" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gasper <g...@p...comp> napisał(a):
> 2. warunki przyłączenia mediów
A gdzie to sie sprawdza? Kupuje przez agencje, to nie wiem czy oni to powinni
sprawdzic czy samemu? W koncu biora sporo kasy wiec niech cos zrobia.

5. Data: 2006-06-30 09:03:30

Od: "gasper" <g...@p...comp> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie to sie sprawdza? Kupuje przez agencje, to nie wiem czy oni to powinni
> sprawdzic czy samemu? W koncu biora sporo kasy wiec niech cos zrobia.

w wodociągach, w elektrowni, w gazowni - jak chcesz mieć dobrze to licz na
siebie a nie na agencje !

6. Data: 2006-06-30 16:38:43

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakupie? Ewentualnie, co sprawdzic na wlasna reke?

Czy działka jest podmokła ? czy dasz rade w zimie tam wjechać samochodem ?
czy nie projektują autostrady obok ? czy sąsiedzi to menele i awanturnicy ?
czy obok nie ma uciążliwego śmierdzącego zakładu, albo lotniska ? Samoloty
wbrew pozorom bardzo hałasują przy lądowaniu i starcie.

kocioł węglowy do 25 KW
Intruz zjada sciane
czym pomalować dach
[spam] Okna skrzynkowe oddam tanio
szukam płytki scienne imtujace skale do lazienki