Kłopot z kaloryferami

1. Data: 2013-11-17 19:29:04

Temat: Kłopot z kaloryferami
Od: "Ela" <E...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy teraz, podczas okresu grzewczego, można
coś zrobić żeby kaloryfery (żeberka) grzały
na całej długości i na całej wysokości?
Dotyczy to szczególnie kaloryferów w jednym
pokoju.
Mieszkam w bloku 10-piętrowym na I piętrze,
jeśli to ma jakieś znaczenie.

Pozdrawiam
Ela

2. Data: 2013-11-17 19:34:26

Temat: Re: Kłopot z kaloryferami
Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2013 19:29, Ela pisze:
> [...]
> Dotyczy to szczególnie kaloryferów w jednym
> pokoju.
> Mieszkam w bloku 10-piętrowym na I piętrze,

tak, odpowietrzyć.

3. Data: 2013-11-17 19:57:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Nov 2013 19:29:04 +0100, Ela napisał(a):

> Czy teraz, podczas okresu grzewczego, można
> coś zrobić żeby kaloryfery (żeberka) grzały
> na całej długości i na całej wysokości?
> Dotyczy to szczególnie kaloryferów w jednym
> pokoju.

Odpowietrzyć.
http://www.youtube.com/watch?v=n8pOoGSJq8Y

--
XL

4. Data: 2013-11-17 20:00:15

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odpowietrzyć.
> http://www.youtube.com/watch?v=n8pOoGSJq8Y

A jak ma żeberka żeliwne bez odpowietrznika? ;-)

5. Data: 2013-11-17 20:12:36

Od: "Ela" <E...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak ma żeberka żeliwne bez odpowietrznika? ;-)

No właśnie. Takie filmy jak podała Ikselka widziałam
już w Internecie wcześniej, ale one dotyczą sytuacji
gdy taki odpowietrznik można odkręcić specjalnym
kluczem lub nawet śrubokrętem. U mnie żadnego
odpowietrznika nie widzę. Kaloryfery są grube, chyba
właśnie żeliwne. I co wtedy zrobić?

W w/w filmie jest także mowa o uderzaniu młotem,
czego jednak tam nie polecają. Nie mam nawet młotka,
ale coś do uderzania by się znalazło, tylko nie wiem
czy próbować i gdzie ewentualnie uderzać.

Moje kaloryfery są ciepłe w części blisko zaworu
termostatycznego i u góry. Im dalej od tych miejsc
tym chłodniejsze.
Nie słyszę szumów, o których jest mowa w Internecie.

Pozdrawiam
Ela

6. Data: 2013-11-17 20:14:25

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=eXicaHr6lBU

7. Data: 2013-11-17 20:24:17

Od: "Ela" <E...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=eXicaHr6lBU

W tzw. międzyczasie ten film sama też znalazłam.
Będę musiała zaprosić kogoś z kluczem i silną ręką.

Dziękuję i pozdrawiam
Ela

8. Data: 2013-11-17 20:36:23

Od: "Ela" <E...@E...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może ktoś wie jakiej wielkości klucz jest potrzebny
do odkręcenie i jaki do przytrzymania wg wskazówek
na filmie
http://www.youtube.com/watch?v=eXicaHr6lBU ?
Pewnie mogłabym takie klucze pożyczyć i spróbować
zrobić to własnoręcznie. :-)

Pozdrawiam
Ela

9. Data: 2013-11-17 20:53:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-11-17 20:36, obywatel Ela uprzejmie donosi:
> [...]
> na filmie
> http://www.youtube.com/watch?v=eXicaHr6lBU ?
> Pewnie mogłabym takie klucze pożyczyć i spróbować

Można również własnoręcznie zgłosić problem do administratora domu.
Przyślą kogoś z kluczem i wiedzą, jak to zrobić.

10. Data: 2013-11-17 21:01:35

Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.11.2013 o 20:12 Ela <E...@e...pl> pisze:

> [...]
> termostatycznego i u góry. Im dalej od tych miejsc
> tym chłodniejsze.
> Nie słyszę szumów, o których jest mowa w Internecie.
Z tego wynika że syf przypchał ci zawór termostatyczny, blokuje
przepływ i dlatego grzejnik tak słabo grzeje. Musisz zaprosić
hydraulika.

--

Pozdr
Janusz

Ile płacicie za ścieki (kanalizacja) [crosspost]
Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com
pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?