Kluski slaskie inaczej :)

1. Data: 2001-04-04 10:49:31

Temat: Kluski slaskie inaczej :)
Od: "Kobold" <l...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z niedzieli pozostalo troche kluseczek slaskich - mama mojej kobietki
pokroila je na mniejsze kawalki, posolila i wrzucila tak jak frytki na
goracy olej. Powiem Wam ze dosc ciekawie to smakowalo, a wygladalo
rewelacyjnie.

Kobold
k...@k...chip.pl

1. Data: 2001-04-04 11:29:11

Temat: Re: Kluski slaskie inaczej :)
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobold wrote:
> [...]
> pokroila je na mniejsze kawalki, posolila i wrzucila tak jak frytki na
> goracy olej. Powiem Wam ze dosc ciekawie to smakowalo, a wygladalo

Kiedys moja mama robila takie cos: ciasto jak na kluski slaskie
formowala na takie grube placki fi ok. 8-10cm i smazyla na patelni.
Podawala z sosem grzybowym ... slinka mi leci na wspomnienie :-)

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

1. Data: 2001-04-05 11:13:56

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja czasem robię taki "numer" z plackami ziemniaczanymi, które (aczkolwiek
rzadko) zostaną
pycjha!
pozdrawiam
katarynka
Krzysztof Koterba napisał(a) w wiadomości: <3...@r...pl>...

1. Data: 2001-06-01 07:38:47

Temat: Re: Kluski slaskie inaczej :) - nieco zmdyfikowany
Od: "jotbo" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od: jotbo <j...@p...pl>
Temat: Re: Kluski slaskie inaczej :) - troszkę zmodyfikowany
Data: 1 czerwca 2001 09:26

Witam!

> [...]
>frytki na goracy olej. >Powiem Wam ze dosc ciekawie to smakowalo,
Kiedys moja >mama robila takie cos: >ciasto jak na kluski slaskie

A ja z kolei, jeszcze od czasu mojej Babci, a prawnuk to odziedziczył,
lubię gdy odsmaża się na uprzednio zrumienionej bułce tartej.
Smakuje, przynajmniej mnie, jeszcze lepiej, gdy nie śląskie, a -
kopytka!
Natomiast o tym:

nie słyszałem, a wygląda obiecująco.
Pozdrawiam serdecznie
Józef :-)
PS. Byłem tak głupi, że Babci nie zaglądałem na ręce; gotowała i
piekła
wspaniale, a od lat, niestety już za późno.
Radzę młodym - podglądajcie jak najwięcej (w kuchni!) ;-)))

ziarno sezamu...
OT - jeszcze o pryszczycy
Co zrobic z boczku?
Jeszcze troche o UE