Kluski z tartych ziemniaków - pytanie

1. Data: 2003-06-06 09:35:40

Temat: Kluski z tartych ziemniaków - pytanie
Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam smacznie i z uśmiechem

Postanowiłam zwrócić się do Was kochani z pytaniem, ale ze mną tak już bywa
że czasami zadaję pytania, na które udaje się znaleźć odpowiedź.
Postanowiłam ugotować kluski, które moja Śp. Prababcia nazywała
"wieprzkami". Kluski są zrobione z tartych surowych ziemniaków, ziemniaków
gotowanych, wymieszanych ze skrobią z odciśniętych tartych ziemniaków. Do
środka wkładało się farsz ze zmielonej kiełbasy z cebulką i przyprawami. Czy
słyszeliście może o takich kluskach ? Nie wiem, w jakich proporcjach mają
być te ziemniaki żeby wyszły pyszne kluchy. Pomóżcie bardzo proszę.

Pozdrawiam Gosia (Dąbrowa Górnicza)

1. Data: 2003-06-06 10:51:36

Temat: Re: Kluski z tartych ziemniaków - pytanie
Od: "Gosia" <g...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <g...@v...com.pl> napisał w wiadomości
l...
> Witam smacznie i z uśmiechem

ale ze mną tak już bywa
> że czasami zadaję pytania, na które udaje się znaleźć odpowiedź.

Sprostowanie: nie udaje się znaleźć odpowiedzi, palce były szybsze niż głowa
:-))))

1. Data: 2003-06-06 12:10:00

Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak nic to moje "szare kluchy" zwane przez rodzicielkę "parszywymi":-)
Przepis na podawala dosc niedawno Bozenka z Wilna. Pogogluj pod haslem
cepeliny.
pozdrawam,
Anna

dla nie majacych czasu [P]