Re: Kobiety! Co chcialybyscie zrozumiec u Waszych facetow?

Data: 2002-10-27 11:31:28
Temat: Re: Kobiety! Co chcialybyscie zrozumiec u Waszych facetow?
Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl ([cookie])

On 24 Oct 2002 09:41:57 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

>Jak On postrzega DOM - czy widzi bałagan, że coś trzeba zrobić, że jakiś objaw
>wymaga jakiegoś działania itp., czy nie, widzi to dopiero, jak mu się zwróci
>uwagę...

jak nie zwrócisz uwagi, to tez zobaczy, ale w swoim czasie - takie
rzeczy, jak sprzatanie itd.. zostawiamy zazwyczaj na chwile w której
nic innego nie bedzie wchodzic w rachube - na swoim przykladzie moge
powiedziec, ze np. przez tydzien potrafie nie dostrzegac balaganu, ale
raz na jakis czas bierze mnie (z wlasnej inicjatywy) na takie
sprzatanie, ze jak juz sprzatam, to dokladniej, niz by to zrobila
kobieta i z wiekszym namaszczeniem - na zasadzie skrobania na
czworakach jakiejs plamki (i rzucania: "k*** mac"), po której kobieta
przejechalaby tylko mopem ;)

--
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64