Kocham? kogoś innego...

31. Data: 2006-03-12 15:07:46

Temat: Re: Kocham? kogoś innego...
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza puchaty

>I co, seks da odpowiedź na te jej rozterki? Wybacz Gosia ale to nie film.
>Nie mówiąc już o tym czy gość będzie miał akurat ochotę.

Ale wtedy będzie można się o coś innego martwić. :->

Agnieszka (zwolenniczka urozmaiceń)
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

32. Data: 2006-03-12 15:10:49

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):

> I co, seks da odpowiedź na te jej rozterki? Wybacz Gosia ale to nie film.
> Nie mówiąc już o tym czy gość będzie miał akurat ochotę.

Nie, ale da troche frajdy:-, w nudnym, szarym, przechlapanym
zyciu;-)eee, co ma nie miec

Puchaty, co Ty taki powazny?przeziebienie ;-)?

--
Gosia

33. Data: 2006-03-12 15:11:07

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...

> A jaka jest IYO różnica?

Zakochanie zważa na każdy gest, drgnienie powieki, ma motyle w brzuchu,
karmi się upojeniem i pocałunkami, jest erotycznie napięte do granic
wytrzymałości i nie wypuszcza podmiotu zakochania z ciasnej obręczy myśli.
Miłość jest po prostu wspólnotą, stałym punktem odniesienia, wie, że
drgnienie powieki jednego dnia jest takie, drugiego inne i nie można od razu
burzyć świata lub stawiać zamków na podstawie gestów, no takie tam. Wspólny
rdzeń we wspólnym życiu, z miejscem na osobność.

Zakochanie przechodzi wraz z nastaniem przeciwności. Miłość... Miłość
wszystko pokona.

Margola Idealistka

34. Data: 2006-03-12 15:12:42

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...
> [...]
acslonine.gov...

> To chyba nie z miłości ale zakochania. :-P
>
> puchaty

Po przydługiej wymianie zdań z Adamem M. nabrałam pewnej biegłości w
odwracaniu kota ogonem i napiszę Ci, że Miłość Nierealna jest podzbiorem
zakochań o przedłużonym czasie trwania ;)

Margola

35. Data: 2006-03-12 15:15:48

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Matko Bosko. Napisz człowieku coś na njusy a Lia Cię od razu
> rozszyfruje. Jeśli będę miala jakiś problem i uznam, że chcę o nim
> napisac tu, to pojadę na drugi koniec Polski, wejde do kawiarenki,
> napisze posta ze strony www i w dodatku zrobię to w peruce i kominiarce ;-)

Obawiam sie, ze i tak Ci sie nie uda;-)Czujna, czujna trzeba byc...

--
Gosia

36. Data: 2006-03-12 15:18:36

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:11:07 +0100, Margola napisał(a):

> [...]
> można od razu burzyć świata lub stawiać zamków na podstawie gestów,
> no takie tam. Wspólny rdzeń we wspólnym życiu, z miejscem na

No dobrze i ładnie :-). Ale czy do tego 'zakochania' nie jest potrzebny
kontakt? Wygląda z tej definicji na to, że jeszcze bardziej.

puchaty (ajajaj)

37. Data: 2006-03-12 15:23:41

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:10:49 +0100, Gosia Plitmik napisał(a):

> Nie, ale da troche frajdy:-, w nudnym, szarym, przechlapanym zyciu;-)eee,
> co ma nie miec
>
> Puchaty, co Ty taki powazny?przeziebienie ;-)?

To tylko napięcie seksualne, 'motyl w majtkach' taki. ;-)

puchaty

38. Data: 2006-03-12 15:24:59

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
acslonine.gov...

> No dobrze i ładnie :-). Ale czy do tego 'zakochania' nie jest potrzebny
> kontakt? Wygląda z tej definicji na to, że jeszcze bardziej.

Pierwszy. Najważniejszy jest pierwszy.
Chociaż, jakby tak zakochać się w aktorze, to wystarczą fotosy i wizyty w
teatrze.
Czyli - kontakt wzrokowy. Najwyraźniej wystarczy jednostronny ;)

Margola

39. Data: 2006-03-12 15:26:07

Od: "Margola" <malgos@spamowi_precz.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
cslonine.gov...

> To tylko napięcie seksualne, 'motyl w majtkach' taki. ;-)

Eeeeee... tylko motyl? Może w ogóle ćma?

Margola Uchachana

40. Data: 2006-03-12 15:28:19

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Mar 2006 16:12:42 +0100, Margola napisał(a):

>...że Miłość Nierealna jest
> podzbiorem zakochań o przedłużonym czasie trwania ;)

No dobra, ale zanim przejdziemy dalej zdefiniujmy co należy rozumieć
pod pojęciem masturbacja. ;)

puchaty

Re: nauki przedmalzenskie -platne???
wygrał hurrrra!!!
Oddam pieska
o tych katolikach, nowy wątek, bbo mnie z tamtego wycięło
Re: nauki przedmalzenskie -platne???