Kody kulinarne

91. Data: 2007-09-24 16:54:13

Temat: Re: Kody kulinarne
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisal(a):

>A wasabi, ryż i wodorosty to tradycyjny produkt polskiego chłopa.
>
>Ta...

Mowimy czy jest proste a nie czy skladniki sa egzotyczne.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

92. Data: 2007-09-24 16:55:42

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Jak już pisałem, frytki może tak, pommes pont-neuf nie.

Dietetycznie to wciaz frytki, prawda? Forma jest tylko nieco inna.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

93. Data: 2007-09-24 17:03:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> napisał w
wiadomości news:fd8mj5$io2$1@news.onet.pl...

> Z drugiej zaś strony: są proste, tradycyjne dania. Wiele osób je je, bo tylko
> to zna. Wiel, bo to lubi. Ale tez pojawia się moda na "chłopskie jadło". I
> jesli ktoś to wybiera, bo to jest modne, to jest to snobizm. Mimo, ze jedzenie
> teoretycznie "z niższej półki".

Strasznie teoretycznie. "Chłopska" kiełbasa za 50 zeta :-)

Qra

94. Data: 2007-09-24 17:07:27

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <u...@4...com>,

> Dietetycznie to wciaz frytki, prawda? Forma jest tylko nieco inna.

Foram identyczna, tylko nazwa inna. A nie mówimy o dietetyce, tylko o
kulturze.

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

95. Data: 2007-09-24 17:07:34

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Kody kulturowe występują także w języku.

I tak wróciliśmy do tematu :-)

Qra

96. Data: 2007-09-24 17:08:11

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

>Foram identyczna, tylko nazwa inna. A nie mówimy o dietetyce, tylko o
>kulturze.

Dietetyka jest czescia kultury kulinarnej.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

97. Data: 2007-09-24 17:13:05

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> Wylacznie takie.

Sam jesteś wyłącznie.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@c...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwdmvgy;split??;$=-=$=;whil

98. Data: 2007-09-24 17:20:04

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin E. Hamerla" <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> napisał w
wiadomości news:1nrff35eu4gcdsa9mp5p345qn7jcg2h2hj@4ax.com...

> Dietetyka jest czescia kultury kulinarnej.

Tak. Kulturalny nie poprosi o dokładkę, więc się nie naje, więc będzie chudszy.

Qra

99. Data: 2007-09-24 17:31:35

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisal(a):

>Tak. Kulturalny nie poprosi o dokładkę,

Bzdura. Nie wypada nie poprosic tesciowa o dokladke.

100. Data: 2007-09-24 17:35:16

Od: Maciej Jastrzębski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
> wiadomości news:13ffmms8u3s9a5c@corp.supernews.com...

> Jest moda na sushi i wiele osób je to dlatego, żeby byc "trendy" (czy jak to
> się teraz określa). I to jest snobizm.

A czym jest snobowanie się na bycie ponad wszelkie mody i snobizmy?
Ach, och, jestem tak wyrafinowany, że nawet nie wiem, co to "trendy" i nie
będę jadł sushi, bo jeszcze mnie ktoś uzna za snoba. Każdy ma traki snobizm,
na jaki sobie zasłużył. ;)

> [...]
> zwykłe, sycące danie. Smaczne, nie zaprzeczam. Ale podawanie bujlabez w
> Polsce, wyłącznie z drogich importowanych składników zahacza o snobizm.

No i fajnie - komuś to przeszkadza?

PS. Sprawdzenie, jak się pisze 'bouillabaisse' też byłoby snobizmem?

--

NA SCP
KIDNAPERZY
Całkiem serio