Kogo lubią ludzie?

1. Data: 2003-10-05 20:25:08

Temat: Kogo lubią ludzie?
Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kogo lubicie? A dokładniej: dlaczego?

Marek

--
Niedawno przeczytane:
<bg98me$gbo$1@atlantis.news.tpi.pl>

1. Data: 2003-10-05 21:09:58

Temat: Re: Kogo lubią ludzie?
Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel:
> Kogo lubicie? A dokładniej: dlaczego?

Nie wiem dokladnie kogo lubia ludzie. :)

Moze psy? ;)
Dzis kiedy szedlem do auta pewna pani stala obok niego
i dziwnie patrzyla na mnie. Po chwili ruszyla, a za nia
na smyczy jakis smierdzacy kundel. Pani przystanela,
bo jej ulubiony kundel postanowil wyproznic sie obok
mojego auta. Coz... takie panie powinno hodowac sie
w psiarniach jak dla mnie.

Lubie roznych ludzi. :)
Ale najbardziej uwielbiam moich bliznich. Uwielbiam np
na nich patrzec - sa tacy piekni i dostojni. :)
Jak to dobrze ze sa na tym swiecie - gdyby nie oni, swiat
bylby wylacznie jak kupa psiego gowna, ktore przewala sie
w miejscach, gdzie nie powinno go byc. ;)

Czarek

1. Data: 2003-10-05 21:47:20

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 05 Oct 2003 23:09:58 +0200, "cbnet" <c...@o...pl>
<blq16q$oqv$1@news.onet.pl>:

> [...]
> bylby wylacznie jak kupa psiego gowna, ktore przewala sie
> w miejscach, gdzie nie powinno go byc. ;)

Jaką piękną prowokację wysmażyłeś.:)

Kiedyś Marsel pytał, czy jest coś pięknego w człowieku
o czym możnaby bez narażajnia się na śmieszność rzec.
Myślałem o tym. Hmm... uśmiech jest piękny... no nie każdy,
ale np. tak do siebie, może być nawet samozadowolenia.:)
Aha, o ile oczywiście nie ma w nim jakichś domieszek.;)
Nic więcej nie powiem, żeby nie narazić się na śmieszność.;)

pzdr
Marek

--
Jeszcze uroda bywa piękna, ale to na człowieku.;)

1. Data: 2003-10-05 22:11:47

Od: KOMINEK <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel <h...@g...pl> wrote in

> Kogo lubicie?

Wszystkich. Bez wyjatku.

> A dokładniej: dlaczego?

BO TAK!
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi, wnioski, propozycje: k...@o...pl

Nieprzyjemne prawdy sa zawsze lepsze od przyjemnych zludzen

1. Data: 2003-10-05 22:32:30

Od: "Aneta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kogo lubicie? A dokładniej: dlaczego?
>
> Marek

generalnie wszystkich ludzi lubie. Nie lubie zas chamstwa, klamstwa i
glupoty. Ale to tylko cechy ludzi i tych cech nie znosze. Staram sie
odrozniac czlowieka, ktorego lubie od pewnych zachowan, ktorych nie znosze.
Tak sie latwiej zyje - ot, dlaczego.
Pozdrawiam, Aneta, ktora lubi tez Marka

1. Data: 2003-10-05 22:44:42

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 05 Oct 2003 22:11:47 +0000, KOMINEK <k...@o...pl>
<X...@1...0.0.1>:

> Wszystkich. Bez wyjatku.

> BO TAK!

Znaczy mnie też lubisz bez powodu.
OK, a więc mam powód żeby Cię lubić.;)

Marek

--
Ja - to brzmi pysznie... mniam.:)

1. Data: 2003-10-05 23:20:10

Od: "cbnet" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel:
> Jaką piękną prowokację wysmażyłeś.:)

Hehe.. :))

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-10-06 07:27:36

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

z lyścia <news:pan.2003.10.05.20.25.08.397698@go2.pl> skręconego przez
<Marek Krużel> wylatało:

> Kogo lubicie? A dokładniej: dlaczego?

lubimy panią prezydentową. bo jest dobra i piękna.

--
Powiedz mi ....czemu dodajesz te "bzdurne" cytaty pod każdą ze swoich
wypowiedzi???

1. Data: 2003-10-06 08:24:03

Od: Paul <h...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 05 Oct 2003 22:25:08 +0200, Marek Krużel <h...@g...pl>
wrote:

>Kogo lubicie? A dokładniej: dlaczego?

Lubie ludzi ktorzy potrafia sie cieszyc.

Tylko wazne, by cieszyli sie nieostentacyjnie ;-) No tak, ale kiedy
ktos sie fajnie strasznie cieszy, a kiedy sie cieszy na pokaz? Na
pokaz sie cieszy chyba wtedy, gdy sztucznie na zlosc innym pokazuje
swoja radosc.

Pamietam na przyklad, ze nienawidzilem niemieckiej druzyny
pilkarskiej, bo grala nudnie i smutno. Ale uwielbialem, jak gola
strzelal J. Klinsmann. TEN GOSC TO POTRAFIL SIE CIESZYC! Jego radosc
byla zawsze bardzo... ekspresyjna, ale nie byla to radosc sztuczna.

Innym przykladem moga byc skoki. I Hannawald. Nie lubie, gdy Malysz
przegrywa. I nie lubilem, gdy wygrywal Hanni. Najpierw dlugo myslalem,
ze to glupi zgrywajacy sie ("ostentacyjnie") pajac. Po pewnym czasie
dopiero zrozumialem, ze gosc po prostu tak bardzo, szczerze sie
cieszy. I co jak co, ale Hannawald to smutny czlowiek, ale radosc jego
po zyciestwie nie ma sobie rownych. Jak ktos widzial 140m w Zakopanem,
to wie dlaczego stal sie niemalze ulubiencem publicznosci.

I jeszcze reprezentacja polska pilki siatkowej. Te dziewczyny - to
dopiero wspaniale osoby! Zwlaszcza takie, jak Mroz, Skowronska,
Niemczyk-Wolska. To byla niesamowita przyjemnosc ogladac ich radosc na
ekranie TV.

1. Data: 2003-10-06 08:43:02

Od: "Nicki" <m...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

optymistow i ludzi kulturalnych