Re: Kolano

Data: 2003-04-30 14:03:22
Temat: Re: Kolano
Od: n...@o...pl

No i zależy,
> jaki sport uprawiałaś ;-) . Hanawald dwa tygodnie po zabiegu skakał, Małysz
> zresztą chyba też .
Hm...uprawiałam wspinaczkę,trochę (nie wiem czy dużo)łaziłam po górkach.Ogólnie
robiłam dużo kolanami.Poza tym chciałabym nauczyć się jeździć na
snowbordzie.Nie wiem tylko czy będę mogła.Wg niektórych lekarzy mam dość mozno
poluzowane więzadła krzyżowe ale mój obecny lekarz nie mówi nic na ten temat.
> Moja operacja była poważniejsza ;-), więc do dzisiaj odczuwam skutki. Ale
> chwalę sobie, chwalę, bo co prawda nie dam już rady fikać, jak tygrysek, ale
> chodzę i biegam itd.
Chodzi mi też o to czy chondromalacja jest całkowicie zaleczalna bo czytałam w
jakichś mądrych książkach z medycyny że takie zabiegi trzeba potem co jakiś
czas powtarzać bo ten włókniak który się wytwarza zamiast tej właściwej
chrząstki stawowej nie wytrzymuje zbyt długo.Jeśli wiesz coś na ten temat to
pisz bo to mi spokoju nie daje.I jeszcze jedno pytanko to po jakim czasie już
fikałaś po zabiegu i czy chodziłaś potem na jakieś zabiegi rehabilitacyjne??
>Dużo mozesz się dowiedzieć na grupie sci.medycyna,
> przeglądnij archiwum.
Swojego czasu pisałam już na sci.medycyna ale tam nie doczekałam się jakiejś
bardziej konkretnej odpowiedzi.

Dzięki za odpowiedź
Paulina