Kolega Dudy ( czytaj Dupy)

11. Data: 2015-08-24 19:53:20

Temat: Re: Kolega Dudy ( czytaj Dupy)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik glob napisał:
> http://m.fakt.pl/polityka/politycy,xmvmfk

Znamy, zara go oskarżą o gwałt jak Leppera.

Fakty są znane oddawna, ale przecież głupek idzie z podpuszonym tłumem i hosanny
zwyczajnemu bandycie śpiewa bo Rydzyk mu powiedział że gówno lane prosto w ryja to
kotlety schabowe.

12. Data: 2015-08-25 03:44:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> z podpuszonym tłumem i hosanny zwyczajnemu
> bandycie śpiewa bo Rydzyk mu powiedział że
> gówno lane prosto w ryja to kotlety schabowe.

Czemu zniżasz się do poziomu rynsztoku
i z psychologii robisz polityczne bagienko?

13. Data: 2015-08-25 05:02:17

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
Czemu zniżasz się do poziomu rynsztoku
i z psychologii robisz polityczne bagienko?

A nie zauważyłeś że wszystkie rzeczy o tym bandycie w internecie można było wyczytać,
a ten plebs pokazuje typową psychologię tłumu, bezmyślny zmanipulowany tłum nie wie
na kogo głosuje, a śpiewa hosanna bandycie. W takim razie powinni przed więzieniem
pikiety robić, hosanna dla bandytów i gwałciciele na prezydenta, na ministra skarbu
złodzieje. Zobacz to psychologia tłumu silne emocje przysłaniają fakty, tłum
namówiony że jakimś im zabierzemy wam damy, niedosyć że nie widzi że to komunizm (
pis to komuna która władzy nie chciała oddać, sam PZPR w tym składzie, nawet sędzia
który Komorowskiego skazywał za komuny), to ewidentnie obwładnięty emocjami
moralności komunistycznej tłum , nie dostrzega faktów, jak im z szamba karzą pić bo
Rydzyk powiedział że to kotlety schabowe, a to jebane wpierdala i hosanna.

14. Data: 2015-08-25 06:18:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Ghost

Użytkownik "glob" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Od początku wiadomo było że wybieracie bandziora na prezydenta, ktoś zadał
>sobie trud przeczytania kim on jest w tej waszej sekcie bezmózgów, no
>raczej nie, to zrozum teraz dlaczego mówią na pisowców sekta.

Nie zauważyłeś, ze chirek cię straszy i powinieneś się bać?

No bo im wolno na Komorowskiego wywalać tony bzdur wyzsanych z brudnego
palucha , a tobie nie wolno napisać linijkę prawdy i to podobno nie jest
jest zachowanie tych co kiedyś do komunistycznego kościoła się modlili,
tylko podobno to dupokracja, lub dudokracja.

================

Z papierów jesteś dorosły- a cały czas masz psychikę małego dziecka. Co
zrobi sędzia w tej sprawie? Czy wysle Cię na badania? No ale- jak
twierdzisz- już raz orzekli, że jesteś zdrowy. To dostaniesz wyrok. W
najlepszym razie- zawiasy i skaleczą Cię finansowo. A ghost będzie się
cieszył.

--

Chiron

15. Data: 2015-08-25 14:01:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> tłum , nie dostrzega faktów, jak im z szamba karzą pić
> bo Rydzyk powiedział że to kotlety schabowe, a to
> jebane wpierdala i hosanna.

Politykujesz a to ani pl.soc.polityka ani pl.soc.religia.

16. Data: 2015-08-25 14:02:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
> [...]
> co kiedyś do komunistycznego kościoła się modlili,
> tylko podobno to dupokracja, lub dudokracja.

Wolność opinii zezwala na pisanie opinii - ale nie na tej grupie!

17. Data: 2015-08-25 15:28:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
oglegroups.com...

> Wolność opinii zezwala na pisanie opinii - ale nie na tej grupie!

A bo co sie stanie jak ktoś napisze to co mu na sercu leży?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

18. Data: 2015-08-25 15:51:49

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 sierpnia 2015 19:53:21 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> b...@g...com
>

> Znamy, zara go oskarżą o gwałt jak Leppera.
>

> Fakty są znane oddawna

Jeśli są znane, dlaczego dopiero teraz wyszły.

A) chuj na niego mają
B) przed wyborami można dokopać opozycji

http://rozliczplatforme.pl/wybierz_partie

19. Data: 2015-08-25 16:06:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
> [...]

Jeśli są znane, dlaczego dopiero teraz wyszły.

A) chuj na niego mają
B) przed wyborami można dokopać opozycji

To co teraz wychodzi ja czytałem jak tylko Kaczyński wystawił Dudę, a Kaczyński po to
wystawił ewidentnego bandziora bo ma na niego w taki sposób Haki, nie będziesz
marionetką to zobaczysz jak wypłyną brudy. A że wyborcy pisu to bezmyślne łajno, to
dopiero zdyskredytują Dude jak Kaczyński potwierdzi to co wyciągneły media.

20. Data: 2015-08-25 16:09:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

To mówisz że z Ikselką traficie na wariatków za te wymysły nienawiści do
honolulu?

Sadomasochizm katolicki część druga
Sadomasochizm dlaczego kontrowersyjny?
Re: "niewinne" zabawy