Kolejne przeziębienie

1. Data: 2007-12-09 07:48:10

Temat: Kolejne przeziębienie
Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co czynić? Moja córcia (4,5l) ledwo co wyszła z poważnego zapalenia
oskrzeli, a już znowu jest straszliwie przeziębiona. Kaszel, katar i
gorączka. Dbam o nią, wlewam tony leków na odporność, szczepionki
doustne (pod kontrolą pediatry), a te przeziębienia wciąż i wciąż
wracają. Najczęściej są to zapalenia gardła, teraz doszedł kaszel. Ja
rozumiem, że przedszkole i takie tam, ale dwa dni przerwy między
kolejnymi chorobami? Głowię się okrutnie co począć dalej co by dziecko
w końcu astmy się nie nabawiło (słonność rodzinna). W akcie
desperacji myślę nawet o wyjeździe z nią na 2-3 tygodnie nad morze lub
w góry (Rabka, podobno rewelacja), ale czy to pomoże a nie zaszkodzi?
Za podpowiedzi serdeczne dzięki.

Pozdr.
est

2. Data: 2007-12-09 10:51:07

Temat: Re: Kolejne przeziębienie
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> desperacji myślę nawet o wyjeździe z nią na 2-3 tygodnie nad morze lub
> w góry (Rabka, podobno rewelacja), ale czy to pomoże a nie zaszkodzi?

nie pociesz cie ale z tego trzeba wyrosnac.
przechodzilam to samo bioarony c,itp non stop,wyjazdy nad morze,w gory.

na poczatku 2007 dziecko przyjelo 3 dawki szczepionki broncho vaxom z
kazda dawka byla mega chora z antybiotykiem wlacznie ,ostatnia dawke
przyjela w lutym od tego czasu ani razu nie bylismy u
lekarza-odpukac,wszytskie katarki leczylismy sami w domu,odbywaly sie
bez goraczki,katar,chrypka.

nie wiem czy wyrosla z chorowania 2 razy w miesiacu czy tez to zasluga
szczepionki.
p.

3. Data: 2007-12-09 22:14:03

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *poranna.kawa* w wiadomości o kryptonimie
"c...@i...go
oglegroups.com" napisał:

> [...]
> desperacji myślę nawet o wyjeździe z nią na 2-3 tygodnie nad morze lub
> w góry (Rabka, podobno rewelacja), ale czy to pomoże a nie zaszkodzi?

Co robić? Chyba cierpliwie czekać. Pamiętam, że sam byłem strasznie
chorowity. Też wyjazdy, leki sprowadzane za dewizy... I nic. Potem mi samo
przeszło.
Teraz moje chłopaki mają podobnie. Szczególnie starszy (8 lat). Tydzień w
domu, w czwartek do szkoły, w niedzielę chory. Znów tydzień w domu, w
poniedziałek do szkoły, a we środę już zapalenie ucha. Jak był młodszy
(jakieś 3-6 lat) to było jeszcze gorzej. Sezon zimowy to koszmar w stylu
serii zapaleń oskrzeli naprzemian z zapaleniem płuc zakończonych z przytupem
w szpitalu (zapalenie cewki moczowej). Pełny asortyment.
Powoli jednak się sytuacja poprawia. Już da się bez antybiotyku, już nie
jest tak przewlekle. Trzeba przetrwać i już.
A o sanatorium staramy się i tak. Na pewno nie zaszkodzi. A pomóc może :-)
Przemek
http://dag-pol.republika.pl

4. Data: 2007-12-10 07:10:51

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa pisze:
> [...]
> desperacji myślę nawet o wyjeździe z nią na 2-3 tygodnie nad morze lub
> w góry (Rabka, podobno rewelacja), ale czy to pomoże a nie zaszkodzi?

Standardowa odpowiedź: wyjechać z dzieckiem do sanatorium dziecięcego,
niekoniecznie w Rabce.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

5. Data: 2007-12-10 08:06:57

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Gru, 08:10, PeJot <P...@o...pl> wrote:
> Standardowa odpowiedź: wyjechać z dzieckiem do sanatorium dziecięcego,
> niekoniecznie w Rabce.

Odpowiedź rodzi pytanie. Czy to MUSI być sanatorium (chodzi mi o
zabiegi rehabilitacyjne), czy wystarczy pobyt w takowej miejscowości
leczniczej? Bo nie wiem jak to jest w przypadku dzieci, ale dorośli
oczekują na skierowanie ok 1,5 roku (przynajmniej w śląskim:(.

Serdecznie dziękuję za dodanie ducha:)
est

6. Data: 2007-12-10 10:38:44

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>leczniczej? Bo nie wiem jak to jest w przypadku dzieci, ale dorośli
>oczekują na skierowanie ok 1,5 roku (przynajmniej w śląskim:(.

moja siostra ze względu na podobne problemy jeździła do Kopalni Soli w
Bochni, gorąco polecam

ona najpierw była w sanatorium, później od czasu do czasu rodzice
organizowali rodzinne wyjazdy do kopalni, noclegi rezerwowaliśmy sobie w
okolicy Bochni i każdego dnia na parę godzin zjeżdżaliśmy do kopali

Można też skorzystać z gotowej oferty np. www.kopalniasoli.pl

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2007-12-10 20:38:11

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Gru, 11:51, pamana <b...@a...pl> wrote:

> nie pociesz cie ale z tego trzeba wyrosnac.
> przechodzilam to samo bioarony c,itp non stop,wyjazdy nad morze,w gory.

Dokładnie tak jest u nas. :(

> [...]
> przyjela w lutym od tego czasu ani razu nie bylismy u
> lekarza-odpukac,wszytskie katarki leczylismy sami w domu,odbywaly sie

Córcia też własnie jest po pierwszej dawce, a już niebawem druga. Oby
pomogło.

> nie wiem czy wyrosla z chorowania 2 razy w miesiacu czy tez to zasluga
> szczepionki.

Mnie to trochę przeraża, zwłaszcza, że do tej pory jakoś było. A tu
teraz choroba za chorobą. I już nie chodzi o to że siedzi w domu, ale
ile leków może przyjąć taki mały żołądeczek.

est

8. Data: 2007-12-12 10:21:21

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"poranna.kawa" <c...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...

Jest za ciepło i choroby sie mnożą
A w przedzkolu łatwo sie jest zarazic,
zwlasza 2 dni po poprzedniej chorobie.
Kaszle teraz duzo dzieciakow.

Ciezko o rade. Moze w domu dziecko potrzymac
przez pewien czas? (gdy duzo dzieci chorych w przed-lu)
Duch

Wystawa dinozaurow w Broniszach
Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
zabawki - opinia
programy edukacyjne dla 8latka