Wystawa dinozaurow w Broniszach

1. Data: 2007-12-08 21:54:31

Temat: Wystawa dinozaurow w Broniszach
Od: "Grzegorz" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was był na tej wystawie i mógłby wyrazić swoją opinie ?

2. Data: 2007-12-08 22:02:24

Temat: Re: Wystawa dinozaurow w Broniszach
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.12.2007, o godzinie 22.54.31, na pl.soc.dzieci.starsze, Grzegorz
napisał(a):

> Czy ktoś z Was był na tej wystawie i mógłby wyrazić swoją opinie ?

Nie byłem. Była moja córka z przedszkolem. Baaaardzo zadowolona (dostała
dyplom poszukiwacza złota, wybitą monetę... o dinozaurach mówiła niewiele
:) ).

*Habeck*
- Schutzbach

3. Data: 2007-12-08 23:16:03

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1kz0n263ie8xc$.dlg@habeck.pl...

> Nie byłem. Była moja córka z przedszkolem. Baaaardzo zadowolona (dostała
> dyplom poszukiwacza złota, wybitą monetę... o dinozaurach mówiła niewiele
> :) ).

U nas tak samo, dziecko było z przedszkolem i wróciło zadowolone i
zaopatrzone w pamiątki typu dinozaur, zdjęcie grupowe i nie pomnę co
jeszcze, więc chyba mogę polecić.
D.

Dziecko przestalo chodzic do szkoly...
Prezent - pewnie setny raz, ale co mi tam...
zabawki - opinia
programy edukacyjne dla 8latka
strój śniezynki ?