programy edukacyjne dla 8latka

1. Data: 2007-12-05 21:48:24

Temat: programy edukacyjne dla 8latka
Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie gry (szczególnie ortografia, matematyka ) możecie polecicw tym wieku ?
May Bolka i Loka ortograficznego, ale jestem daleki od zachwytów. Dość
siermiężne pomysły i interfejs.
Pamiętam Ortotris... to były czasy.

2. Data: 2007-12-06 07:47:39

Temat: Re: programy edukacyjne dla 8latka
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał
| Jakie gry (szczególnie ortografia, matematyka ) możecie polecicw tym wieku
?
| May Bolka i Loka ortograficznego, ale jestem daleki od zachwytów. Dość
| siermiężne pomysły i interfejs.

Hmmm może Królik Bystrzak dla drugoklasisty ? Dla Pierwszoklasisty też jest
fajny :)
Zobacz też :
- Ortografia ( aidem media )
- ortograficzna kraina ( albion ) - seria "Szkoła Przyszłości"
- matematyka ułamki ( albion ) - seria "Szkoła Przyszłości"
- Wirtualna szkoła matematyka ( rewelka, dzieciaki były zauroczone tą grą )
- i niezniszczalny Klik uczy liczyć w zielonej szkole

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

3. Data: 2007-12-07 00:17:48

Od: "Dorota" <dorota@_PULAPKA_message.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fj7696$3vo$1@news.lublin.pl...
> Jakie gry (szczególnie ortografia, matematyka ) możecie polecicw tym wieku
> ?
> May Bolka i Loka ortograficznego, ale jestem daleki od zachwytów. Dość
> siermiężne pomysły i interfejs.

Mamy Matmoludki i mogę je polecić.
Wg wskazań od 7 lat.
D.

4. Data: 2007-12-11 16:04:51

Od: "Looker" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www2.ydp.com.pl/ydp/multimedia/1075,Gry-eduka
cyjne-eduROM.html

to tez niezła seria

> [...]
> ?
> May Bolka i Loka ortograficznego, ale jestem daleki od zachwytów. Dość

strój śniezynki ?
Gdzie zabawki kreatywne?
[cross] SP nr 4 w Krakowie.
[z cyklu dziecko powiedziało] żona
Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]