[cross] SP nr 4 w Krakowie.

1. Data: 2007-12-02 11:14:26

Temat: [cross] SP nr 4 w Krakowie.
Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry

poszukuję ludzi, których dzieci chodzą do krakowskiej czwórki. Z
podstawówki, do której aktualnie chodzi mój syn jestem niezadowolony i
szukam możliwości zmiany. Nie chciałbym jednak wprowadzić dziecka z deszczu
pod rynnę.

Za wszelakie podpowiedzi z góry dzięki

Przemek
http://dag-pol.republika.pl

2. Data: 2007-12-02 11:36:02

Temat: Re: [cross] SP nr 4 w Krakowie.
Od: "Rafal..." <r...@i...arpa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:fiu3c6$l0c$1@news.interia.pl...
> [...]
> podstawówki, do której aktualnie chodzi mój syn jestem niezadowolony i
> szukam możliwości zmiany. Nie chciałbym jednak wprowadzić dziecka z

Ty jestes niezadowolony czy dziecko? :)

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

3. Data: 2007-12-02 11:42:28

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Rafal...* w wiadomości o kryptonimie "fiu5b1$p0v$...@n...onet.pl"
napisał:

> Ty jestes niezadowolony czy dziecko? :)

My jesteśmy niezadowoleni. Dziecko nie jest w stanie ocenić tego, co jest
ważne.
Przemek
http://dag-pol.republika.pl

4. Data: 2007-12-02 11:46:25

Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> napisał w
wiadomości news:fiu50o$n16$1@news.interia.pl...

> My jesteśmy niezadowoleni.

Niezadowoleni bo...?

>Dziecko nie jest w stanie ocenić tego, co jest ważne.

A co jest w tym wypadku ważne (pytam jak najbardziej na serio)?

B.Z.

5. Data: 2007-12-02 11:49:13

Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podstawówki, do której aktualnie chodzi mój syn jestem niezadowolony i
> szukam możliwo?ci zmiany. Nie chciałbym jednak wprowadzić dziecka z deszczu

Niesamowite ...

A jakieś konkrety ?

--
Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

6. Data: 2007-12-02 14:08:27

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *KsZZysiek* w wiadomości o kryptonimie
"M...@n...task.gda.pl" napisał:

> Niesamowite ...
>
> A jakieś konkrety ?

Nie chciałem nudzić oraz się wyżalać. Nie chciałem też, żeby ktoś potem
zarzucał mi, że pluję na szkołę. Dlatego opis sobie darowałem. Ale skoro tak
to razi, to chętnie rzucę parę promyków światła na to, co mi się nie podoba.
Zresztą nie piszę tu o jaką szkołę chodzi.

1. Dzieci nieustannie chodzą na wycieczki/kina/teatry/inne. Niemal raz w
tygodniu wypadają lekcje, bo gdzieś idą. Dla dzieci, które sobie dobrze
radzą to jest OK, ale dla tych, co gorzej to poważny problem. Nie po to
wysłałem dziecko do szkoły, żebym sam i tak musiał go uczyć
2. W szkole brakuje na wszystko. Nawet na pastę do podłogi i papier
toaletowy dla dzieci. Musimy się na to składać. Skandal.
3. W sali lekcyjnej bywa po 15 stopni. Mimo to zajęcia są prowadzone
normalnie (choć przy 18 stopniach już powinny być odwołane), a rodzice
dowiadują się o tym przypadkiem
4. Pani wychowawczyni unika kontaktu z rodzicami, co powoduje narastanie
nieporozumień. A szkoda, bo byłoby ich dużo mniej.
5. Niesamowita ciasnota w szkole, lekcje na zmiany, mimo to przyjmuje się
masę uczniów daleko spoza rejonu. Jest przez to za dużo klas.
6. Afera z mundurkami.

To tyle, co mi do głowy przychodzi na szybko. Mam nadzieję, że w czwórce
jest inaczej, ale chciałbym się najpierw upewnić. Po co narażać dziecko na
stres zmiany szkoły, skoro nie wniesie to poprawy? Najlepsza opinia, to
opinia rodziców, których dzieci tam chodzą.

Przemek
http://dag-pol.republika.pl

7. Data: 2007-12-02 14:08:30

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik *Bartek* w wiadomości o kryptonimie
"fiu60i$ob3$...@a...news.tpi.pl" napisał:

> Niezadowoleni bo...?
> A co jest w tym wypadku ważne (pytam jak najbardziej na serio)?

Odpowiedź na oba pytania znajdziesz niżej w wątku
Przemek
http://dag-pol.republika.pl

8. Data: 2007-12-02 15:03:54

Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> radzą to jest OK, ale dla tych, co gorzej to poważny problem. Nie po to
> wysłałem dziecko do szkoły, żebym sam i tak musiał go uczyć

Nawet sobie nie zdajesz sprawy, w jakim jesteś błędzie. To całe
kino/teatr/inne znacznie więcej nauczy niż siedzenie w szkole. A za 20
lat najprawdopodobniej jedynymi wspomnieniami teatru czy muzeum będzie
właśnie podstawówka - jak to jest z 90% ludzi w wieku >30 lat.

> 2. W szkole brakuje na wszystko. Nawet na pastę do podłogi i papier
> toaletowy dla dzieci. Musimy się na to składać. Skandal.

No to się nie składajcie.

> 3. W sali lekcyjnej bywa po 15 stopni. Mimo to zajęcia są prowadzone
> normalnie (choć przy 18 stopniach już powinny być odwołane), a rodzice
> dowiadują się o tym przypadkiem

Kiedy ja chodziłem do szkoły było brudno, zimno i tynk odpadał, a
wszyscy chodzili w relaksach, bo szatnia nie istniała. I nie było to
pierdziszewo dolne tylko V LO. I nikt nie umarł, a nawet nie chorował.

> [...]
> na stres zmiany szkoły, skoro nie wniesie to poprawy? Najlepsza opinia,
> to opinia rodziców, których dzieci tam chodzą.

Popieprzyło się na świecie i to mocno. Zamiast sie uczyć zdobywa się
papiery. Wszystko chcecie przeliczyć na punkty. A potem dramat, bo w
pracy jakoś inaczej jest...

--
pozdrawia Adam
różne takie tam: www.smialek.prv.pl

9. Data: 2007-12-02 15:51:17

Od: Beerman <k...@...o.c.z.t.a.f.m> szukaj wiadomości tego autora

Madoniowie pisze:
> [...]
> szukam możliwości zmiany. Nie chciałbym jednak wprowadzić dziecka z deszczu

Ja chodzilem do czwórki, moi bracia też (ja skończyłem tą szkołę w 2000
roku, jeszcze jako 8-letnia podstawowke, moi bracia teraz) i wszyscy
jestesmy z niej w zasadzie zadowoleni. Oczywiście zależy na jakich
nauczycieli trafisz ale nie ma żadnych problemów żeby potem dostać się
do dobrego liceum.

10. Data: 2007-12-02 16:49:09

Od: "dryman" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu założyciela wątku składam gorące podziękowania za pierwszą
odpowiedź na temat.

[z cyklu dziecko powiedziało] żona
Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]
Spadek
Przedszkolne dylematy
jakiś etap u czterolatka?