Gdzie zabawki kreatywne?

1. Data: 2007-12-03 08:01:13

Temat: Gdzie zabawki kreatywne?
Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie oprócz Smyka w Warszawie jest duży wybór zabawek tzw. kreatywnych?

Planowałam Merlina, ale zanim sie do komputera dorwałam z wysyłki 24 h
zrobiła sie 3-5 a nawet 7 dni :-( a potrzebny jest nam prezent (dal
sześciolatki) na sobotę. Nie bardzo mogę z Malutką po sklepach się szwendać
a już na pewno nie po takich niecentrohandlowych.
Szczególnie preferuję na wschód od Wisły, zeby na moscie nie kwitnąć.

:-) Monika

2. Data: 2007-12-06 11:16:15

Temat: Re: Gdzie zabawki kreatywne?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> takich niecentrohandlowych.
> Szczególnie preferuję na wschód od Wisły, zeby na moscie nie kwitnąć.

Swiat Dziecka na Targowku.
A co dokladnie chcesz kupic?
Iwona

3. Data: 2007-12-06 11:30:32

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:fj8lj1$3m0$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
>
> Swiat Dziecka na Targowku.
> A co dokladnie chcesz kupic?

Oooo właśnie, zapomniałam o SD!
W Merlinie podobały mi się i synkowi krosna, ale gdyby było coś innego
fajnego to też bysmy sie skusili.
W miedzyczasie z braku lepszego pomysłu (w smyku były krosna, ale w
rozwalonych pudełkach i jakieś mniej fajne niz te merlinowe) po obejściu
Arkadii kupiłam jej coś innego (zestaw z Ratatujem, bo dziewczynka jest
ponoć szczurolubna, brrr...)

:-) Monika

4. Data: 2008-01-15 20:27:23

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:fj8lj1$3m0$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Swiat Dziecka na Targowku.

W Swiecie Dziecka NIE MA zabawek kreatywnych dla starszych dzieci.

Aktualnie trwa seria urodzin siedmiolatek...

:-) Monika (Wiktor lat 6 i pół, Marta 13 m-cy)

5. Data: 2008-02-22 00:29:50

Od: Gusia <O...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,
tak na szybko, to rzeczywiście może być problem.
Jeśli ma się więcej czasu (żeby poczekać na przesyłkę) polecam Centrum
Edukacji Domowej http://www.DzieckowCentrum.pl znajdziesz tu dużo
zestawów kreatywnych i generalnie rzeczy służące edukacji dobre na
prezent i dla własnej pociechy.
Pozdrawiam
Gusia

6. Data: 2008-02-22 00:55:56

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusia pisze:
> Witaj,
> tak na szybko, to rzeczywiście może być problem.

Mam wrażenie, być może mylne, że w tej chwili nie ma większego znaczenia
czy na szybko, czy na nie szybko...
Wątek jest z grudnia - teraz, z której strony nie patrzyłabym na
kalendarz, jest luty.

> Jeśli ma się więcej czasu (żeby poczekać na przesyłkę)

J/w - myślę, że w tej chwili ma się przynajmniej rok ;D

Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

7. Data: 2008-02-24 10:11:17

Od: "eMonika" <mcb[malpa][@]pompy.N0SPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam wrażenie, być może mylne, że w tej chwili nie ma większego znaczenia
> czy na szybko, czy na nie szybko...
> Wątek jest z grudnia - teraz, z której strony nie patrzyłabym na
> kalendarz, jest luty.

Tak jak napisałam w lutym, uzupełniając mój grudniowy wątek (bo może komuś
przydać sie informacja gdzie kupić takie zabawki) "aktualnie trwa seria
urodzin siedmiolatek". (dodam, ze z klasy i wśród dzieci znajomych), tak
więc czasem jest na szybko (gdy późno dostajemy zaproszenie i lub akurat
mamy masę innych spraw) czasem mamy czas (gdy wiemy z wyprzedzeniem).
Np. aktuallnie najbliższe znajome urodziny wypadają na początku marca, ale
nie wiem czy będą wyprawiać :-)), tak więc nie będziemy nic kupować na zapas
i wtedy trzeba będzie cos na szybko.

Strona dzieckowcentrum faktycznie bardzo ciekawa.

:-) Monika

8. Data: 2013-08-13 17:07:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2007 09:01:13 UTC+1 użytkownik eMonika napisał:
> [...]
> a już na pewno nie po takich niecentrohandlowych.
> Szczególnie preferuję na wschód od Wisły, zeby na moscie nie kwitnąć.

no jeśli chodiz o jakieś mądrzejsze zabawki niż te co widziałam ostatnio w sklepie
zabawkowym to tu są http://www.sprytnezabawki.pl/tag/551/kreatywne_zabaw
ki spoko

[cross] SP nr 4 w Krakowie.
[z cyklu dziecko powiedziało] żona
Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]
Spadek
Przedszkolne dylematy