strój śniezynki ?

1. Data: 2007-12-03 11:10:53

Temat: strój śniezynki ?
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,

jedno z moich dzieci na przedświątecznym przedstawieniu ma byc przebrane za
śnieżynkę.
I tu pojawia się pytanie:

Jaki powinien być strój śnieżynki: cały biały, czy czerwony z dodatkami
białymi?

Pozdrawiam

Monika

P.S. A tak przy okazji szukania na ten temat: płatki śniegu-wycinanki , może
to się komuś przyda

http://snowflakes.lookandfeel.com/
http://www.papersnowflakes.com/patterns.htm

2. Data: 2007-12-03 13:04:21

Temat: Re: strój śniezynki ?
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał
> [...]
| śnieżynkę.
| I tu pojawia się pytanie:
|
| Jaki powinien być strój śnieżynki: cały biały, czy czerwony z dodatkami

za starych dobrych komunistycznych czasów śnieżynki miały białe sukienki i
na to na tasiemkach przymocowane kuleczki z waty, ale teraz w IV RP nie wiem
jak się noszą śnieżynki ;)

--
Kasia ( biała śnieżynka ) + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

3. Data: 2007-12-03 13:11:53

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na to na tasiemkach przymocowane kuleczki z waty, ale teraz w IV RP nie

zgadza się - też raz byłam śnieżynką ;-)
Mama mi jeszcze zrobiła opaskę snieżynkową z jedna gwiazdka szydełkową.

Valentine
http://autumn.blog.pl/

4. Data: 2007-12-03 13:15:42

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> napisał
| zgadza się - też raz byłam śnieżynką ;-)
| Mama mi jeszcze zrobiła opaskę snieżynkową z jedna gwiazdka szydełkową.

brałyśmy udział w tym samym przedstawieniu ? ;)

--
Kasia + Weronika (za dwa m-ce 7-latka)
gg 181718

5. Data: 2007-12-03 13:24:54

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> napisał
> |
> brałyśmy udział w tym samym przedstawieniu ? ;)

przedszkole w Wawie przy ul. Górskiego, rok 1982 ;-)

Valentine
http://autumn.blog.pl/

6. Data: 2007-12-03 13:44:30

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> napisał

| przedszkole w Wawie przy ul. Górskiego, rok 1982 ;-)

rok by się zgadzał ale nie ten rejon kraju ;)

No ale wiadomo że śnieżynki w 82 były białe :D

7. Data: 2007-12-03 13:47:58

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zgadza się - też raz byłam śnieżynką ;-)
> Mama mi jeszcze zrobiła opaskę snieżynkową z jedna gwiazdka szydełkową.

to chyba muszę zrobić skok na wypożyczalnie sukienek komunijnych ;-)

Monika

8. Data: 2007-12-03 14:24:27

Od: "skrzato" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale teraz w IV RP nie wiem
> jak się noszą śnieżynki ;)

w sumie nie na temat, ale ponoc obecna RP nie ma numeru :]
pzdr
skrzato
niezorientowana w sprawie sniezynek :>

9. Data: 2007-12-03 14:42:28

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzato" <a...@m...pl> napisał
złośliwa:

| w sumie nie na temat, ale ponoc obecna RP nie ma numeru :]

Osądzi to historia :)

10. Data: 2007-12-03 16:47:43

Od: "aqua" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śnieżynkę.
> I tu pojawia się pytanie:
>
> Jaki powinien być strój śnieżynki: cały biały, czy czerwony z dodatkami

z doswiadczenia - zazwyczaj sniezynki sa ubrane w biale sukienki (
spodniczki i bluzeczki tez bywaja ),
moze byc na to pelerynka , na pelerynce lub sukience naszyte srebrne
gwiazdki, opaska na glowe z gwiazdka ;-)
bywaly tez sukienki obszyte na dole i rekawkach lancuchami srebrnymi, na
glowie opaska z takieo samego lancucha.

jakos nie spotkalam sie w ostatnim czasie z sniezynka w czerwonym stroju ...
a troche juz tych sniezynek widzialam :-)

o, zamiast sukienek bywaly alby od Komunii Św., lub biale t-shirty ( takie
po tatusiu ) po kolanka :-)
co sniezynka to inny zamysl - i to chyba jest najfajniejsze, ze nie wszyscy
sa tacy sami.

pozdrawiam
aqua (poznan)

Gdzie zabawki kreatywne?
[cross] SP nr 4 w Krakowie.
[z cyklu dziecko powiedziało] żona
Przedszkolne problemy - agresja, jak rozmawiac??[dlugie]
Spadek