zabawki - opinia

1. Data: 2007-12-06 12:42:56

Temat: zabawki - opinia
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś kupował i może powiedzieć czy warto poniższą grę dla chłopca
czy nie:

http://www.allegro.pl/item278178292_mechanik_samocho
dowy_super_kultowa_gra_.html#photo

oraz to: czy jakiejś sensownej jakości jest:

http://www.allegro.pl/item275562080_boisko_pilkarzyk
i_bilard_football_fv_gw_od_ss.html

czy czterolatek jest już wystarczająco duży aby się zainteresować
tematem:

http://www.allegro.pl/item277536601_planetarium.html

Czy moglibyście szanowni grupowicze jakąś książke o dinozaurach
przystępną dla czterolatka polecić.

dzięki za opinie.

pozdrawiam

Magda

2. Data: 2007-12-06 12:55:25

Temat: Re: zabawki - opinia
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
w wiadomości news:m5rfl3hi2025m6phhbjrfikdpe0ilspoed@4ax.com...
> Może ktoś kupował i może powiedzieć czy warto poniższą grę dla chłopca
> czy nie:
> http://www.allegro.pl/item278178292_mechanik_samocho
dowy_super_kultowa_gra_.html#photo

Nie rozumiem chwytu z "kultowością". Dla mnie kultowy jest Packman.
Ewentualnie Tetris :-)

> oraz to: czy jakiejś sensownej jakości jest:
> http://www.allegro.pl/item275562080_boisko_pilkarzyk
i_bilard_football_fv_gw_od_ss.html

Nie podejmuję się oceny zestawu. Mieliśmy samego bilarda, Młodszy głównie
bawił się kijami, używając ich jako mieczy w domowych wojnach z resztą
świata.

> czy czterolatek jest już wystarczająco duży aby się zainteresować
> tematem:
> http://www.allegro.pl/item277536601_planetarium.html

IMO jeśli się jeszcze nie zainteresował astronomią, to planety wykorzysta
głównie jako zwykłe kulki :-)

> Czy moglibyście szanowni grupowicze jakąś książke o dinozaurach
> przystępną dla czterolatka polecić.

Mamy dużo, jakbyś chciał więcej o nich informacji, muszę znaleźć się w ich
pobliżu (czyli wieczorem). Najładniejszą (niestety nie pozbawioną literówek
i błędów stylistycznych) jest to:
http://www.e-biznes.pl/inf/2007/21822,Dziennik_Disne
y_Encyklopedia_wiedzy.php

Na razie Młodszy ją najbardziej lubi. Ale pod choinkę dostanie encyklopedię
już bardziej "dorosłą". Oczywiście poświęconą w całości dinusiom.

Qra, Młodszy też 4-latek

3. Data: 2007-12-06 13:10:07

Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownica "Qrczak" <q...@g...pl> napisała
w wiadomości news:fj8rqs$3qt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Nie rozumiem chwytu z "kultowością". Dla mnie kultowy jest Packman.

Etam, bujasz.

Gdyby był kultowy dla Ciebie, to byś pamiętała, że Pacman. ;)

Maciek

4. Data: 2007-12-06 13:28:14

Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Dec 2007 13:55:25 +0100, "Qrczak" <q...@g...pl>
wrote:

> [...]
dowy_super_kultowa_gra_.html#photo

>Nie rozumiem chwytu z "kultowością". Dla mnie kultowy jest Packman.

Też się zdziwiłam zwłaszcza że na innych aukcjach piszą 'nowość'...

> [...]
>świata.

>IMO jeśli się jeszcze nie zainteresował astronomią, to planety wykorzysta

'zainteresować się astronomią' brzmi poważnie - raczej może będzie to
wstęp do wiedzy. Nie zależy mi od razu żeby to była jego pasja:)

> [...]
>pobliżu (czyli wieczorem). Najładniejszą (niestety nie pozbawioną literówek

Będę wdzięczna.

pozdrawiam

Magda

5. Data: 2007-12-06 13:53:03

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam> napisał w wiadomości

> Użytkownica "Qrczak" <q...@g...pl> napisała
> w wiadomości news:fj8rqs$3qt$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Etam, bujasz.
>
> Gdyby był kultowy dla Ciebie, to byś pamiętała, że Pacman. ;)

Pac. Po łapach.

Qra, zażenowana

6. Data: 2007-12-06 15:18:28

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 'zainteresować się astronomią' brzmi poważnie - raczej może będzie to
> wstęp do wiedzy. Nie zależy mi od razu żeby to była jego pasja:)

tak przy okazji polecam Stellarium,
http://www.pobieralnia.pl/plik-2701-stellarium.html
moje dziewczyny sa zachwycone tym programem, i do tego nocne oglądanie
nieba, porównywanie itd.

Pozdrawiam

Monika

7. Data: 2007-12-07 18:30:16

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał w
wiadomości news:nhtfl35as200r1d66ph15k5tmdse2tovcd@4ax.com...
ney_Encyklopedia_wiedzy.php

> Będę wdzięczna.

Otóż moje Młode zaczytane jest w
- http://www.sefer.pl/literatura/39053-david-norman-di
nozaury
- http://siedmiorog.pl/k1802_dinozaury__moja_pierwsza_
encyklopedia_
Bogato ilustrowane, napisane językiem prostym i zrozumiałym.
Ponadto w Łódzkim Parku Prehistorycznym zakupiliśmy album z dinozaurami, jakie
tam są wystawione.
Mamy również encyklopedię multimedialną:
http://www.123gry.pl/Produkty/Dorling_Kindersley/Enc
yklopedia_Dinozaurow_1392.html
A ten album, który dostanie na gwiazdkę, gdzieś zachomikowała Starsza (która
jest sponsorem prezentu), więc na razie nic o nim nie mogę powiedzieć.

Qra

programy edukacyjne dla 8latka
strój śniezynki ?
Gdzie zabawki kreatywne?