Re: Kolejny chojrak

Data: 2021-12-12 18:54:06
Temat: Re: Kolejny chojrak
Od: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 12.12.2021 o 10:39, XL pisze:

> To kwestia ,,odpowiedniego" testu. Przyjdą z ,,odpowiednim". Piszesz, jakbyś
> się urodziła wczoraj.

Jak przyjdą, to się zastanowię. Jak na razie jednak nic z Twoich paranoi
się nie sprawdza. Testuję się - nie wychodzi covid. Bredzisz, że
szczepionki to ściema i nie działają (u "Twojego znajomego" testy nie
wykazały przeciwciał oczywiście), a ja mam przeciwciał w cholerę.
Piszesz, że ludzie dają się sami zniewolić, a ja widzę w galeriach, w
restauracjach, w kinie, pod kościołami, multum ludzi - nie widzę jakoś
tej niewoli. Zwłaszcza w Polsce. U nas tylko umierają, ale niektórzy i
tak na własne życzenie.

Więc może wyluzuj trochę, nie strasz czymś, przed czym człowiek i tak
nie może się zabezpieczyć.

A jak taką wieszczką jesteś, to trzeba było 3 lata temu covid
przewidzieć i uprzedzić rządzących. Chociaż im i tak nic by to nie
pomogło...

--
Ewa