Kolor oczu - czerwone?

1. Data: 2007-03-13 23:07:49

Temat: Kolor oczu - czerwone?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Wypełniają wniosek na dowód osobisty natknąłem się na taki oto zapis:
"W rubryce "kolor oczu" należy wpisać zgodnie za stanem faktycznym:
"NIEBIESKIE, SZARE, ZIELONE, PIWNE, CZARNE, CZERWONE, WIELOKOLOROWE,
NIEOKREŚLONE"."
Jak wyglądają czerwone oczy? No chyba nie jak u chomika?
Pozdrowienia.

Robert

2. Data: 2007-03-14 04:13:31

Temat: Re: Kolor oczu - czerwone?
Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> NIEOKREŚLONE"."
> Jak wyglądają czerwone oczy? No chyba nie jak u chomika?

U znajomej widziałem. Ale ona ma RUDE (dosłownie)... Albinos jakie ma oczy?
R.

3. Data: 2007-03-14 11:21:10

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert.I"

> U znajomej widziałem. Ale ona ma RUDE (dosłownie)... Albinos jakie ma
> oczy?

Z tych co google pokazało to nie mają czerwonch oczu.

Robert

4. Data: 2007-03-14 15:19:35

Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Robert Wańkowski*, która zaskrzeczała:

> Z tych co google pokazało to nie mają czerwonch oczu.

Niektórzy mają. Zależy, ile produkują barwnika. Większość faktycznie ma
na tyle dużo barwnika że oczy wydają się normalne (tzn. niebieskie lub
podobne).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8

Czesty bol gardla - jakie badania w pierwszej kolejnosci?
Powiększone kubki smakowe???I czy to kubki???
gabinet rehabilitacyjny
zgrubienie na podniebieniu
Psychosomatyka a ryby [czyli o omega-3, nastrojach i istocie szarej] ;)