Komandor, Senator czy Indeco

1. Data: 2006-06-30 16:10:07

Temat: Komandor, Senator czy Indeco
Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

a moze cos innego, ktore z tych systemow mozecie polecic?

2. Data: 2006-06-30 18:50:29

Temat: Re: Komandor, Senator czy Indeco
Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystkie są podobne, ceny też. Ja osobiście robiłem w senatorze dwie
wielkie szafy, szafke w WC, obudowę bezpieczników i meblościankę na książki.
Jest superowo :)

T68

3. Data: 2006-06-30 19:07:18

Od: "Macias" <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie są podobne, ceny też. Ja osobiście robiłem w senatorze dwie
> wielkie szafy, szafke w WC, obudowę bezpieczników i meblościankę na
> książki. Jest superowo :)

na razie mam projekt w senatorze (troche drogo - szafa+garderoba - 5tys),
czekam w przyszlym tygodniu na indeco, komandor odpada chyba bo u mnie
(inowroclaw) slyszalem niepochlebne opinie

4. Data: 2006-06-30 19:15:02

Od: "Tomek68" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na razie mam projekt w senatorze (troche drogo - szafa+garderoba - 5tys),
> czekam w przyszlym tygodniu na indeco, komandor odpada chyba bo u mnie
> (inowroclaw) slyszalem niepochlebne opinie

Obawiam się, że taniej nie będzie :( ale ile radości potem :)

5. Data: 2006-07-02 12:32:49

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 30-06-2006 18:10:07 niejaki Macias napisał:
> a moze cos innego, ktore z tych systemow mozecie polecic?

o-w

komandora nie polecam

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

6. Data: 2006-07-02 16:10:26

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> o-w
>
> komandora nie polecam

..a mozesz podac wiecej szczegolow dlaczego nie polecasz komandora?

--
pozdr
jacek

7. Data: 2006-07-02 21:33:17

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 02-07-2006 18:10:26 niejaki Cacek napisał:
> Użytkownik "p0li" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ..a mozesz podac wiecej szczegolow dlaczego nie polecasz komandora?

dłuuugo by pisać

generalnie chłopcy przyszli, odwalili fuszerkę, skiepowali się na podłodze,
wyrwali kontakt ze ściany, wywalili korki i sobie poszli (pierd...nik
pozostał) - sprzątała to moja żona w 9 miesiącu ciąży

jak wróciłem z pracy to telefonicznie zrobiłem im z dupy jesień
średniowiecza, a ponieważ ociągali się z poprawką to napisałem pismo do
prezesa komandora

przyszli - wymienili całą szafe na nową - i pojechali szukać nowej pracy

ja się do tej pory nie rozliczyłem z pieniędzmi z komandorem bo czekam aż
przyjadą i mi ponownie wymienią drzwi na takie z niepękniętą szybą

już dwa lata czekam...

8. Data: 2006-07-03 08:28:46

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> generalnie chłopcy przyszli, odwalili fuszerkę, skiepowali się na podłodze,
> wyrwali kontakt ze ściany, wywalili korki i sobie poszli (pierd...nik
> pozostał) - sprzątała to moja żona w 9 miesiącu ciąży
wow, no to rzeznicy jacys, a nie stolarze ...

Komandor to akurat calkiem sensowna firma (jako system), natomiast tak
naprawde to sie sprowadza do drzwi i paru elementow, reszta to deski i robota
stolarza.
A stolarz moze byc dobry i zly, jak wszedzie.
Wiec rozumiejac Twoja gorycz, nieslusznie winisz duza firme za bledy dwoch
ludzi...

Ja np robilem 4ta juz zabudowe w tej samej firmie (mala firma prywatna,
system Stanley'a, a teraz to chyba Stan+, bo costam sie pozmienialo).
Jakies uwagi tez zawsze byly, ale calosc jest na tyle ok jednak wracam
do nich i nie chce eksperymentowac z nowymi ekipami.

pozdrawiam
Bruno

9. Data: 2006-07-03 11:55:20

Od: "dinsley" <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Taką samą szafe wnękową Indeco wyceniło mi na 2900, a Komandor na 2000.
Wybrałem rzecz jasna komandora, z wykonania jestem zadowolony.

pzdr. dinsley

Polar SL348XW - wymiana paska klinowego
Klimatyzator SPLIT a głośność wewnątrz
PAINT RUNNER
[Gdzie] kupie...
Regips - stelaz aluminiowy czy drewniany?