Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...

From: Czarek <...@...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kominek vs. TV, jakie schody i gdzie wcisnąć prysznic...
Date: Fri, 20 Feb 2009 09:32:48 +0100

HANA wrote:
> Użytkownik "Czarek" <...@...pl> napisał w wiadomości
> wewnetrznie, szczegolnie poddasze, sprawia wrazenie ciasnoty.

Ciasnota to akurat rzecz względna. Jakbyś napisał, że pokoje na poddaszu
nieustawne - to nawet bym się zgodził - widziałem projekty domów o
podobnym metrażu dużo lepiej rozwiązujące ten problem. Ale ciasnota?
Wiesz, mieszkam teraz w bloku, stare budownictwo, trzy pokoje - 15, 8 i
5 m2 i jakoś nie mam strasznych problemów z pomieszczeniem się. Pewnie,
miłoby było mieć kilka metrów większy "salon", dwa trzy metry większą
sypialnię i tak trzy razy większy pokój dla dziecka - ale akurat te
wymagania dom spełnia z naddatkiem.

Pozdrawiam

Czarek