Kompendium żywienia optymalnego

11. Data: 2002-11-15 10:47:13

Temat: Re: Kompendium żywienia optymalnego
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ar2c11$bsu$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "azalea" <k...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> Właśnie wczoraj z jakiegoś prywatnego komputera, przez modem, wreszcie
> moglem na krotko popatrzec na grupe dieta.optymalna.
> Rewelacja, jak oni to zrobili, nie ma tam ani sladu po "Jankach".
> Czyżby administrator tego serwera założył dla nich jakąś blokadę?

Ależ nie, KAŻDY kto chce i może sobie skonfigurować i zasubskrybować te
trzy grupy optymalne na serwerze > news.plocman.pl :

...to nie ma innych przeszkód. Jak dotąd nikt tam nikomu NIC nie zabrania i
mimo to, ludzie zachowują się "po ludzku", czyli tak, jak powinni, a
rozmawiamy o bardzo różnych rzeczach.
Marcin"Cooler" na przykład w wiadomości
sprytnie wyłowił z naszej grupy problemy zdrowotne dyskutantów będących
zwykle na początku diety. Mnie osobiście, wiele z tych właśnie objawów, o
których mówi Marcin, dzięki DO przeszło.
Często początki dla wielu ludzi nie są łatwe i grupa jest właśnie po to,
aby wymieniać się doświadczeniami i sobie pomagać,
dokładnie tak samo, jak na przykład tutaj. Nikt ze zwolenników diety
Montignaca nie ma trudności o swoich problemach rozmawiać, nikt nie
przeszkadza, nie dokucza itp.
W takich warunkach można wiele rzeczy dowiedzieć się od innych i nie muszą
to być tylko zwolennicy diety optymalnej. W dyskusji ważne jest, by mówić
o temacie, a nie o osobie, z którą się dyskutuje, bo wtedy zwykle zaczyna
się wymiana coraz głupszych zdań i zupełnie nie na temat.
Nie wszyscy potrafią tak dyskutować... bo też to nie jest łatwe, zwłaszcza
gdy sami jesteśmy ciągle do tego prowokowani.
Jak mówi przysłowie: "mądry głupiemu zawsze musi ustąpić".
Może właśnie dlatego tzw. prawda obiektywna jest gdzieś tam wypchnięta na
peryferia i tak mało w mediach widoczna, również w skali całego kraju.
Tak się dzieje we wszystkich dziedzinach życia społecznego, w nauce i
medycynie także... :(
Ale jak się ją chce poznawać, to jest to możliwe.
Nawet w każdym sklepie np. o produkty cukrowe można się potknąć, same
wchodzą w oczy i pod nogi, a produkty dla nas naprawdę wartościowe są gdzieś
na końcu marketu, niepozorne, niekolorowe i mało widoczne, a czasem nawet
ich
w sklepie brakuje, ale:
"kto szuka, ten znajdzie" : )

Pozdrawiam
Krystyna

12. Data: 2002-11-15 11:38:04

Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> A ja tam znalazłam stwierdzenie, że "człowiek jest drapieżnikiem".
> Muszę przyznać, że wprawiło mnie to w zdumienie...
> Żeby takim określeniem nazywać człowieka...
> Rozumiem jeszcze "myśliwy", ale drapieżnik?

A co masz przeciwko drapieżnikom?
Przykładowo mój kot jest najmilszym stworzeniem na świecie.

13. Data: 2002-11-15 11:50:36

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "RZ" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> A co masz przeciwko drapieżnikom?
> Przykładowo mój kot jest najmilszym stworzeniem na świecie.

A jestes bardzo do swojego kota podobny? :)

14. Data: 2002-11-15 11:52:24

Od: "RZ" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co masz przeciwko drapieżnikom?
> Przykładowo mój kot jest najmilszym stworzeniem na świecie.

Mam dwa koty i nieraz widziałm jak potrafią się znęcać nad muchą
pół godziny, której wcale nie mają zamiaru jeść.
Koty są przemiłe, ale każdy kto widział je w "akcji"
raczej traci apetyt.

A poza tym człowiek-drapieżnik to określenie o raczej negatywnym
zabarwieniu, coś takiego jak "urodzony morderca".

R.

15. Data: 2002-11-15 12:06:50

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

> A co masz przeciwko drapieżnikom?

Wg encyklopedii:

Drapieżnictwo, oddziaływanie jednych gatunków na drugie poprzez chwytanie,
uśmiercanie i zjadanie jednych osobników przez inne. Drapieżnik atakuje
ofiarę, będąc zarazem od niej uzależnionym.

Człowiek nie MUSI chwytać, uśmiercać i zjadać przedstawicieli innych
gatunków, tylko co najwyżej MOŻE to robić (patrz wegetarianie ;-)), więc nie
jest uzależniony. Dlatego określenie "drapieżnik" w odniesieniu do człowieka
jest bez sensu.

Marta

16. Data: 2002-11-15 12:12:45

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ar2jcn$1dd$1@news.onet.pl...

> Marcin"Cooler" na przykład w wiadomości
> sprytnie wyłowił z naszej grupy problemy zdrowotne dyskutantów będących
> zwykle na początku diety.

Tu bym sie spieral. Wiekszosc z tych dolegliwosci i chorob to AFAIR sygnaly
od ludzi, ktorzy na diecie sa przynajmniej od kilku miesiecy, a czasem i po
kilka lat. Niektore doniesienia powtarzaja sie - nie skutkuje ani tuning
BTW, ani prady selektywne. W moim mniemaniu nie sa to bledy w stosowaniu
diety, przynajmniej nie ze strony stosujacych. To raczej bledy samego
Kwasniewskiego, ktory najwyrazniej sam uwierzyl w to, co pisze (np. o tym,
ze dieta optymalna dostarcza wraz z tluszczami i bialkiem wystarczajacych
ilosci witamin, ze owoce i warzywa to praktycznie sama woda i nie ma w nich
nic pozytecznego dla czlowieka, ze na DO nikt nie choruje, itp.). I po
jakims czasie (zazwyczaj dluzszym) wychodza niedobory tych skladnikow, ktore
Kwasniewski potraktowal po macoszemu. Co ja tu sie zreszta bede rozpisywal:
grupa jest ogolnodostepna, jak ktos chce glebiej pokopac to sluze archiwum
na priv. Kazdy zainteresowany niech wyciagnie wnioski na wlasna reke.

17. Data: 2002-11-15 12:55:23

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan"
> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał
> Moje pytanie powinno więc brzmieć:
> Dlaczego grupa dyskusyjna dieta.optymalna jest gorsza od kilkudziesieciu
> tysiecy innych grup że nie ma jej na serwerze onet.pl? Czy nie można jej
> umieścic na takim serwerze jak onet.pl?

Można. Napisz do administratora onet.pl i jego się spytaj - bo nikt poza
nim nie jest w stanie udzielić Ci odpowiedzi na tak postawione pytanie...
przynajmniej to drugie, bo pierwsze jako retoryczne, pomijam.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

18. Data: 2002-11-15 13:27:49

Od: Aragorn <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RZ wrote:
> A ja tam znalazłam stwierdzenie, że "człowiek jest drapieżnikiem".
> Muszę przyznać, że wprawiło mnie to w zdumienie...
> Żeby takim określeniem nazywać człowieka...
> Rozumiem jeszcze "myśliwy", ale drapieżnik?

Nie dosc, ze drapieznik, to jeszcze najwiekszy jaki do tej pory
chodzil po Ziemi.

19. Data: 2002-11-15 14:29:40

Od: "RZ" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dosc, ze drapieznik, to jeszcze najwiekszy jaki do tej pory
chodzil po Ziemi.

Nie pochlebiaj sobie i innym OPTY :)

R.

20. Data: 2002-11-15 14:58:19

Od: "azalea" <k...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

a produkty dla nas naprawdę wartościowe są gdzieś
> na końcu marketu, niepozorne, niekolorowe i mało widoczne, a czasem nawet
> [...]

własnie Krysiu - napisz czego szukac w marketach z prawie gotowych dań
please:)
kaska

Zagrozenia wynikajace ze stosowania DO...
Dzięki!
witam
MM-kasza
owoce a poziom cukru we krwi