Re: Kompost - jak to robić

Data: 2004-03-22 16:59:52
Temat: Re: Kompost - jak to robić
Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl>

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c3n4uk$mt7$1@korweta.task.gda.pl...

> Zrób to sam. Zlokalizuj chwasta, dobierz odpowiednie narzędzie, podważ
> drania i wyciągnij własnymi rączkami z ziemi w sposób niepozostawiający
> takich części systemu korzeniowego, z których mogą być odrosty. :-) Ze
> względu na fakt, iz chwasty najczęściej nie występują pojedynczo, czynności
> wyżej opisane należy wykonywac wielokrotnie ( oj, wielo) - aż do skutku. :-)

He, he, he. Właśnie tą metodę stosuję. Pisząc, że problem "może być rozwiązany
stosunkowo szybko" miałeś chyba na myśli "w stosunku do czasu istnienia wszechświata"
:-)
Jeżeli chcę wydobyć z ziemi kłącze perzu to biorę kilof, siekierę i widły
amerykańskie.
U mnie ziemia jest gliniasta, ciężka, więc tych ostatnich używam gdy już odłupię
kawałek od reszty globu. Jedyna pociecha, że w takiej glebie szybko rośnie nie
tylko perz ale też to co zasadziłem.
;-) Pozdrawiam
Wojtek