Re: Kompostowanie gałęzi

Data: 2000-02-26 07:04:22
Temat: Re: Kompostowanie gałęzi
Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl>

Z tym mlynkiem do galezi trzeba ostroznie. Moim zdaniem oplaca sie go
kupic - ja mam 4000 m. kw. i sporo starych drzew o niskiej wartosci -
dostarczycieli wilkow. Ale UWAGA - wazna jest srednica ciecia galezi. Jesli
do 3 cm to kupisz tanie urzadzenie w cenie ok. 300 zl. Jednak prawdzowa
wygoda jest z maszynki, ktora tnie galazki o srednicy 6 cm (na prad
trojfazowy lub silnik spalinowy) i te sa juz drogie. Pytanie kolejne - Czy
masz kogos kto bedzie dbal o ostrze?
Pozdrawiam
Grzegorz

basia napisał(a) w wiadomości: <893jfi$l0v$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...