Re: Kompostownik ....

Data: 2003-05-15 12:39:40
Temat: Re: Kompostownik ....
Od: "Andrzej" <d...@w...pl>

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie , nawet Januszowi , który choć
niewiele wniósł to przynajmniej potraktował sprawę z właściwym sobie humorem
... :)) .
Wszystko co napisała Zosia brzmi bardzo przekonująco więc zabieram się do
roboty . Najbardziej ucieszy się moja ładniejsza połowa z tego , że znajdzie
jeszcze skrawek dla uwielbianych przez siebie nasturcji .
Pozdrawiam - Andrzej