Re: Komputer i decyzje

From: "Robakks" <R...@i...eu>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komputer i decyzje
Date: Tue, 2 Feb 2010 13:27:59 +0100
<mx2kk47igmzk$.dlg@trenerowa.karma> <hjp0sn$3ls$1@inews.gazeta.pl>
<b...@t...karma> <hjreku$t61$1@inews.gazeta.pl>
<x...@t...karma> <hjt0ve$on1$1@inews.gazeta.pl>
<1...@t...karma> <hju2kv$ju9$1@inews.gazeta.pl>
<1...@t...karma> <hjvt77$162$1@inews.gazeta.pl>
<1vn56bqtuvubt$.dlg@trenerowa.karma> <hk0uff$k5o$1@inews.gazeta.pl>
<s...@t...karma> <hk18mv$q58$1@inews.gazeta.pl>
<199p3hbwyiolt$.dlg@trenerowa.karma> <hk19hr$djc$1@news.task.gda.pl>
<hk1atm$56g$1@inews.gazeta.pl> <hk1io0$o0b$1@news.task.gda.pl>
<hk1mk5$ioa$1@inews.gazeta.pl> <hk1o3b$df8$1@news.task.gda.pl>
<hk3jje$p5n$1@inews.gazeta.pl> <hk3o5b$cgu$1@news.onet.pl>
<hk4kel$np5$1@inews.gazeta.pl> <hk4o5l$ard$1@news.onet.pl>
<hk4u55$1rf$1@inews.gazeta.pl> <hk6176$pum$1@news.onet.pl>
<hk66jg$ign$1@inews.gazeta.pl> <hk68ei$r7m$1@news.interia.pl>
<hk94kq$43i$1@inews.gazeta.pl>

"michal" <6...@g...pl>
news:hk94kq$43i$1@inews.gazeta.pl...
> Robakks wrote:

> [...]

> Przeczytałem ten fragment i tak sobie pomyślałem niewinnie, że przedtawiony
> tu Twój pogląd jest adekwatnie służący jakiejś propagandzie. Tym razem dla
> ugruntowania tezy o zażydzaniu światowej kultury. Takst wart poglądów
> Prawuska.
>

> [...]
>
> --
> pozdrawiam
> michał

Witaj michałku - dawno Cię nie było pod tym nickiem ;)
Zażydzanie świata jest faktem bezspornym - trudno się więc dziwić,
że obserwatorzy, którzy patrzą na świat obiektywny - widzą to samo.
To nie są tylko poglądy Prawuska, czy moje ale m.in. AW-uni,
cebeneta i wielu innych osób nie bojących się "prawdy pod latarnią".
Pozostałe osoby patrzą z szeroko zamkniętymi oczyma, a więc
tak patrzą, żeby nic nie zobaczyć i udawać, że skoro nic nie widzą
to nic nie ma. Sprzyjają temu mantry:
"wiem, że nic nie wiem"
"nie ma świata obiektywnego"
"nie o to chodzi by złapać króliczka"
"Alef0 + Alef0 = Alef0"
"żadnych uzgodnień i żadnych wniosków!" itd
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)