Re: Komputer i decyzje cd

From: "Chiron" <e...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Komputer i decyzje cd
Date: Tue, 2 Feb 2010 19:48:48 +0100

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
news:hk9pnk$o4v$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> 3. Wierzba - takie drzewo, na którym rosną gruszki.

> Nie. Te definicje są do dupy. Nawet się nie wykluczają.
> A jak uznasz za dobrą definicję 3, wyjdzie Ci, że gruszki
> rosną na wierzbie. I tyle samo są warte Twoje wnioski.
Dobrze. No to proszę o Twoją definicję. Ja postawiłem tezę (no- nie jestem
jej autorem:-) ), że dziecko od dorosłego odróżnia chęć brania
odpowiedzialności za każdy aspekt swojego zycia.
Proszę w takim razie o Twoją- i wskaż mi proszę, dlaczego moją uważasz za
złą?

> A to o czym gadamy, nie ma w ogóle związku z braniem
> odpowiedzialności. Jestem gotów na konsekwencje swoich
> emocji, aż do stosu, który raczej mi nie grozi, włącznie,
> ale kontroli nad nimi nie mam i nie będę miał. To są
> emocje, wiesz? Może i mam je przytępione, ale nie aż tak.
Nie mamy brać odpowiedzialności za swoje emocje. Nawet nie bardzo wiem,
jakby to miało być możliwe. Napisałem wyraźnie: za swoje postępowanie. To
przecież ogromna różnica.

> Nie wziąłem. Teraz widzę, że napisałem nieco 2-znacznie.
> Ale i Ty zbyt starannie nie przeczytałeś.

> Jeśli dobrze rozumiem sugestię, to jest dość chamska i całkowicie
> bezpodstawna.
Dlaczego? Sugestię? Jak sugestia? Pisze otwartym tekstem. Ściślej: człowiek,
który wie, że nia ma racji- ale uparcie jej broni- zachowuje się jak idiota.
Dotyczy to każdego- Ciebie, mnie czy kogokolwiek innego.

> Kto jest największym człowiekiem w historii i dlaczego Lenin?

Dobrze- nieścisle napisałem:

Czy boisz się zmian? Jeśli tak- to dlaczego?

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.