Koncert Zyczen

1. Data: 2001-12-13 15:57:31

Temat: Koncert Zyczen
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze do Swiat jeszcze jakis czas, ale czas - stary galgan,
lubi przyspieszac czasami...

mam pytanie - ogolne...czego sobie, innym zyczycie - w ogole, na
Swieta, na Nowy Rok, w zyciu, na swiecie, na grupie?

ja mam pare - zaczne od gory, czyli od najgrubszych:

ogolnie - tolerancji - wszystkim, swiatu tez...

sczegolnie - tez sobie i innym - sily, zadowolenia i usmiechu,
mimo przeciwnosci losu, moze zadowlenia z tego co sie ma, ale to
trudne, odkrywania nowych JA w nas samych, tez nielatwe

a juz zupelnie szczegolnie - spotykac sie z przyjaciolmi
internetowymi jak najczesciej, podtrzymywac te przyjaznie, bo sa
one zupelnie specjalne i niezywkle

Pomijam takie drobiazgi , jak chec NIE palenia ciagle garnkow i
nauczenia sie nowych potraw, bo to jest oczywiste

Krysia, nieco rozmazana
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 16:21:17

Temat: Re: Koncert Zyczen
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:e1jh1uglmcimmdp721pk2pord3bba3ael9@4ax.com...
> wiem, ze do Swiat jeszcze jakis czas, ale czas - stary galgan,
> lubi przyspieszac czasami...
>
> mam pytanie - ogolne...czego sobie, innym zyczycie - w ogole, na
> Swieta, na Nowy Rok, w zyciu, na swiecie, na grupie?
Wszystkim i sobie zycze: pogody ducha, optymizmu, przyjaciol i zdrowia, bo
bez tego ostatniego nie moze byc dobrze....K

1. Data: 2001-12-13 17:40:40

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:e1jh1uglmcimmdp721pk2pord3bba3ael9@4ax.com...

wszystkim: duzo milosci
sobie: optymizmu
grupie:............ o cholinder................ no, ten tego........... no
GRUPOWICZOM TO JA ZYCZE SAMYCH USMIECHOW I WIELU WIELU PRZYJAZNI I MUZY
KTORA BEDZIE NATCHNIENIEM KUCHENNYM

Mechcia
oj, wzruszylam sie

czy jest tu jakas muza bez etatu?

1. Data: 2001-12-13 17:55:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>GRUPOWICZOM TO JA ZYCZE SAMYCH USMIECHOW I WIELU WIELU PRZYJAZNI I MUZY

moge byc muza od ciastek, nie nadaje sie ich pieczenia, to choc
pomuzuje i moze uda mi sie jakies sluzbowe ciacha zachapac

Krysia- kobieta pracujaca, zadne jpracy sie NIE boi

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-12-13 17:57:53

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości
> GRUPOWICZOM TO JA ZYCZE SAMYCH USMIECHOW I WIELU WIELU PRZYJAZNI I MUZY
> KTORA BEDZIE NATCHNIENIEM KUCHENNYM

Hejeczka;-)))

Ciekawe czy ja mogę robić za muzę kuchenna;-))) Hmmm mogę wygłaszać długie
poetyckie powiastki filozoficzne nad garem bigosu ;-)))))

Kochani, a ja Wam życzę nieustającego optymizmu, nadziei i umiejętności
marzenia, bo ostatnio chyba zaczyna ludziom brakować marzeń... Niech
świąteczny nastrój towarzyszy nam przez cały rok;-) Uściski;-)))

Kaliope
--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-12-13 18:32:06

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> marzenia, bo ostatnio chyba zaczyna ludziom brakować marzeń... Niech
> świąteczny nastrój towarzyszy nam przez cały rok;-) Uściski;-)))

Możesz, możesz.Ja nie mam wątpliwości:)

Kasia L.

1. Data: 2001-12-13 19:34:16

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> mam pytanie - ogolne...czego sobie, innym zyczycie - w ogole, na
> Swieta, na Nowy Rok, w zyciu, na swiecie, na grupie?

(ciach)

A ja oprócz życzeń które Ty wymieniasz, mam jedno, bardzo kulinarne i bardzo
osobiste. Chciałabym choć spróbować prawdziwego octu balsamicznego ale
takiego, który ma przynajmniej 50 lat. Pisze przynajmniej bo ostatnio
czytałam o rodzinie, która co roku kończy bożonarodzeniową kolację łyżeczką
150-letniego aceto.
Mam nadzieję, że się spełni.

Kasia L

1. Data: 2001-12-14 07:31:32

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
mam pytanie - ogolne...czego sobie, innym zyczycie - w ogole, na
> Swieta, na Nowy Rok, w zyciu, na swiecie, na grupie?

Ja zwykle zycze zdrowia, pogody ducha, radosci - takiej wewnetrznej, nie do
zgaszenia, sprzyjajacego losu, sily, i jeszcze zeby nigdy nie brakowalo
przyjazni i milosci Bliskich Osob.
Najczesciej wybieram ze 3 zyczenia, bo jak wypisze cala litanie to nic z
tego nie zostanie w glowie.

Asia

1. Data: 2001-12-14 09:28:15

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak napisala:
(...)

> Wszystkim i sobie zycze: pogody ducha, optymizmu, przyjaciol i zdrowia, bo
> bez tego ostatniego nie moze byc dobrze....K

Zdrowia i poczucia humoru - resztę da się załatwić :-)

Krycha

1. Data: 2001-12-14 12:45:13

Od: "Jader" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w zasadzie rzyczen skladac nie umiem, ale generalnie dolaczam sie do
przedpiszcow (ew. preskryberow).

Jader :)

kasztany w puszce
Kulki szpinakowo-serowe
Aa!!! Słodkości na 40 osób :-o
Czy Wy tez tak robicie?
wkupne - cd.troche pozno wiec przepraszam