Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.icm.edu.pl!news.onet.pl!agh.edu.pl!rmf-fm!news.rmf.pl!not-for-mail
From: Anna <m...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Konflikty w pracy - pomocy
Date: Mon, 28 Feb 2000 14:48:17 +0100
Organization: RMF FM - INTERNET
Lines: 29
Message-ID: <3...@h...com>
References: <J7Ut4.7621$WD.174067@news.tpnet.pl>
Reply-To: a...@r...fm
NNTP-Posting-Host: walker.rmf.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: skipper.rmf.pl 951745699 20876 195.117.15.33 (28 Feb 2000 13:48:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@r...pl
NNTP-Posting-Date: 28 Feb 2000 13:48:19 GMT
X-Mailer: Mozilla 4.7 [en] (Win95; I)
X-Accept-Language: en
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:41833
Ukryj nagłówki
Hans1 wrote:
>
> Bardzo proszę o opinie najlepiej poparte własnym doświadczeniem (ale nie
> tylko) na temat sposobów zachowania w czasie konfliktu w pracy oraz na temet
> konsekwencji tych zachowań.
> Mam problem polegający na tym, że kolega z pracy robi mi złosliwe uwagi w
> obecności innych kolegów i staję się ogólnym pośmiewiskiem.
Moim skromnym zdaniem:
- skoro on jest złosliwy, Ty też taki bądź. Ostry język mile widziany.
- nie skarż, to raczej nie pomoże, będzie sie z Ciebie smiać jeszcze
bardziej
- nie wciągaj w to innych, bo możesz się podobnie sparzyć, poza tym to
tylko Twój problem, inni nie będą zadowoleni, że ich wciągasz w takie
rzeczy
- jak nie masz akurat ciętej riposty na podorędziu, to ignoruj, udawaj,
że w ogóle go nie widzisz i nie słyszysz. Po prostu go nie ma i tyle.
powodzenia
Anna
--
""Bez wątpienia, jest proroctwem, to co mówię. Rozumiem i
nie mogąc wypowiedzieć się bez pogańskich słów, wolę zamilczeć.""
|