Koniec internetowej wolnosc w PL?

41. Data: 2009-11-11 08:54:37

Temat: Re: Koniec internetowej wolnosc w PL?
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
news:hdcqip$he9$2@news.onet.pl...

> Dziękuję za informację, jestem tu pierwszy raz z braku lepszych zajęć i
> widzę, że trafiłem na maskotkę grupy;) Człowiek to ma szczęście w życiu.
>
> Zębów nie myje codziennie, więc może glob mi pozwoli na grupie pozostać?!?
> ;)
> --

wybacz, ale jak możesz nie myć zębów codziennie?

kiwiko

42. Data: 2009-11-11 09:09:15

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Tomaszek" <t...@o...pl>

> wybacz, ale jak możesz nie myć zębów codziennie?
>
> kiwiko

Ja należę do stada w którym osobnicy i osobniczki
myją zęby dwukrotnie w ciągu doby:
- rano przed śniadaniem
- wieczorem przed całowaniem.
To maniera wynikakąca z tradycji, nawyku, kultury, szacunku
do drugiej osoby i dobrego samopoczucia.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

43. Data: 2009-11-11 10:00:49

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <t...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
On 9 Lis, 16:24, "Duch" <n...@n...com> wrote:
> Lapki "liberalnej" wladzy zaciskaja sie coraz bardziej:
>
> "Dostęp do internetu ma być w Polsce limitowany.
> Przy okazji zdelegalizowania e-hazardu rząd chce stworzyć czarną listę
> domen,
> które będą musieli blokować dostawcy internetu"

No i dobrze. Na pohybel pedofilom i zoofilom z Politechniki
Poznańskiej (a szczególnie Tomaszowi Kokowskiemu).

> jesli bedziesz niegrzeczny dla rzadu to Twoja domena zostanie zablokwana:

Wymyślasz. Na pewno tak nie będzie, blokowane będą domeny którym
będzie można postawić zarzuty z kodeksu karnego.
Pozdrawiam

Problem polega na ty, że_każda_władzuńka jak już gdzieś wlezie- to zaraz
poszerza swoje kompetencje. Będą blokować strony pedofilskie- zaraz potem
ludzi z artykułu "kłamstwo oświęcimskie" czy inne lżenie Heerenvolk'u.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

44. Data: 2009-11-11 10:20:01

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> - wieczorem przed całowaniem.
> To maniera wynikakąca z tradycji, nawyku, kultury, szacunku
> do drugiej osoby i dobrego samopoczucia.

podobasz mi się :)

kiwiko

45. Data: 2009-11-11 10:28:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> podobasz mi się :)
>
> kiwiko

To masz w nagrodę przyjacielskiego cmokaska: :)*
PS.
Na forum nasza-klasa ta forma wyrażania sympatii jest popularna,
zwłaszcza w wątkach typu: "daj buziaka osobie powyżej". ;)

46. Data: 2009-11-11 10:37:14

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To masz w nagrodę przyjacielskiego cmokaska: :)*
> PS.
> Na forum nasza-klasa ta forma wyrażania sympatii jest popularna,
> zwłaszcza w wątkach typu: "daj buziaka osobie powyżej". ;)

hihi, o miłe :)

nigdzie nie bywam, więc dziękuję za wyjaśnienie

kiwiko

47. Data: 2009-11-11 12:20:31

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> hihi, o miłe :)
>
> nigdzie nie bywam, więc dziękuję za wyjaśnienie
>
> kiwiko

Emotikony to odmiana onomatopei, a więc tworzący się na
naszych oczach język unowersalnych symboli jak cyfry arabskie.
Uśmieszek typu :) :-) :D jest zrozumiały tak samo przez Polaka
jak i przez inne nacje i narody.
Buziaczki i całuski także rozwijają się językowo poprzez wydłużanie
długości czasu trwania pocałunku np. :)*****
:)))))* <= siły przyssania
;))** <= intymny pocałunek z języczkiem (ze ślinką) ;)
Tę samą rolę spełniają onomatopeje dźwiękowe np. cmooook
No to CMOK
;-)

48. Data: 2009-11-11 12:24:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
> ;))** <= intymny pocałunek z języczkiem (ze ślinką) ;)
> Tę samą rolę spełniają onomatopeje dźwiękowe np. cmooook

Napisz kiedy będzie 40000 ideogramów - neo-chińskiego.

49. Data: 2009-11-11 12:40:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Napisz kiedy będzie 40000 ideogramów - neo-chińskiego.

A wiesz Prawusku, że pierwowzorem ideogramów jest taki wierszyk:
kropka kropka
kreska kryska
fotografia twego "pyska" :-)
kropki to oczy
pierwsza kreska to nos
a druga usta
. .

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

50. Data: 2009-11-11 14:12:33

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;))** <= intymny pocałunek z języczkiem (ze ślinką) ;)
> Tę samą rolę spełniają onomatopeje dźwiękowe np. cmooook

fajny jesteś i dobrze, że jesteś
taaaaak mi się oczy otwierają ;)

kiwiko

popularny populares ???
ja jeszcze tylko 3 slowa do trolla prowadzacego
ireneuszowi krzemińskiemu się nawróciło
(.) etyka seksualna
Re: Polański