Koniec klakierstwa w PE.

41. Data: 2017-10-03 21:36:06

Temat: Re: Koniec klakierstwa w PE.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL
> Gdzie "się pisze" o tym?

O tym?
Tam, gdzie pisze się też o tym, jak Europa na czele ze Szwecją właziły
Stalinowi w d...
--
XL

42. Data: 2017-10-03 22:24:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-03 o 21:36, XL pisze:

> O tym?
> Tam, gdzie pisze się też o tym, jak Europa na czele ze Szwecją właziły
> Stalinowi w d...

Nie bredź.
Gdzie się pisze o TYM?
Znowu pieprzenęłaś babola i próbujesz uciekać :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2017-10-03 23:34:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie bredź.
> Gdzie się pisze o TYM?

W historii.
Której ty nie znasz i nie poznasz, niewolniku.

> Znowu pieprzenęłaś babola i próbujesz uciekać :):)

Przed tobą? Hue hue.

--
XL

44. Data: 2017-10-07 17:42:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> W historii.
> Której ty nie znasz i nie poznasz, niewolniku.

> Przed tobą? Hue hue.

M.in. fińskie gazety pisały. No bo przecież nie ówczesne polskie ani
radzieckie, noskont :->
No i NIEKTÓRZY słuchali Radia Svoboda i Wolna Europa.
I NIEKTÓRYM opowiadali.
Widać kviatkom nie. To skąd dziś byle Kviatek ma cokolwiek wiedzieć.

--
XL

45. Data: 2017-10-08 11:35:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 17:42, XL pisze:

> M.in. fińskie gazety pisały.

LOL :)
Szkoda, że nie eskimoskie. Albo zulu-gulskie :)

Dopóki nie podasz konkretów, to sobie możesz te wymysły wyssane z
brudnego palucha w buty wsadzić.

> No bo przecież nie ówczesne polskie ani
> radzieckie, noskont :->
> No i NIEKTÓRZY słuchali Radia Svoboda i Wolna Europa.

I co z tego, że słuchali? Jaki to ma związek? Argument równie mocny, jak
ten, że niektórzy jeździli na rowerze, albo że niektórzy noszą czapeczki
zrobione z amelinium i wierzą w chemtrailse :)

> I NIEKTÓRYM opowiadali.

Niektórzy opowiadali, że na Placu Czerwonym rozdają rowery.
Czego to ludzie nie opowiadają...!

> Widać kviatkom nie. To skąd dziś byle Kviatek ma cokolwiek wiedzieć.

Ty i twoje brednie nie jesteście wiarygodnym źródłem informacji :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

46. Data: 2017-10-08 17:21:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> LOL :)
> Szkoda, że nie eskimoskie. Albo zulu-gulskie :)

Czyli mamy jasność, już panu dziękujemy. Pan nie kojarzy stanowiska
ôwczesnej Finlandii wobec Stalina - pan spada. Proszę indeks, spotkamy się
w następnym terminie.

--
XL

47. Data: 2017-10-08 19:01:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-08 o 17:21, XL pisze:

> Czyli mamy jasność, już panu dziękujemy. Pan nie kojarzy stanowiska
> ôwczesnej Finlandii wobec Stalina - pan spada. Proszę indeks, spotkamy się
> w następnym terminie.

LOL :)
Znowu straciłaś wątek?
Gdzie się pisze o TYM, że Stalin dostał Nobla?

[...]

Znowu pieprznęłaś babola i próbujesz uciekać :):) Bredzisz o jakichś
stanowiskach ówczesnej Finlandii i wydaje ci się, że sprytnie wybrnęłaś
z urojeń. Masz straszny bałagan w głowie. Żałosne.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2017-10-09 01:00:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Znowu pieprznęłaś babola i próbujesz uciekać :):) Bredzisz o jakichś
> stanowiskach ówczesnej Finlandii i wydaje ci się, że sprytnie wybrnęłaś

Powtarzam - fińskie gazety pisały o odmowie przyjęcia nagrody Nobla przez
Stalina.
Są tacy, co do dziś przechowują te gazety. I nie powiem, kto to jest :->

--
XL

49. Data: 2017-10-09 09:09:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-09 o 01:00, XL pisze:

> [...]
> Stalina.
> Są tacy, co do dziś przechowują te gazety. I nie powiem, kto to jest :->

Wali mnie kto to jest.
Interesuje mnie ta gazeta. I uzasadnij dlaczego akurat ta Fińska gazeta
ma być wiarygodna.
Tylko nie ośmieszaj się jakimś szmatławcem piszącym o spotkaniach z UFO
czy innymi takimi z tamtych czasów czym się wtedy bawili...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

50. Data: 2017-10-09 10:00:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> ma być wiarygodna.
> Tylko nie ośmieszaj się jakimś szmatławcem piszącym o spotkaniach z UFO

To bardzo proste- w TAMTYCH czasach i miejscu Stalin dla nikogo nie był
żadnym ,,UFO" - nikt w rejonie Morza Bałtyckiego . a zwłaszcza granicząc z
Rosją, tak go nie traktował. O nagrodzie i jego odmowie przyjęcia jej
pisano tam wtedy w tonie pochlebstwa i pochwały. Finlandia też - bo trzeba
go było głaskać, mając z nim w tymże roku podpisany układ o przyjaźni :->
Dopiero po jego śmierci zacierano wszelkie slady - i ty właśnie jesteś tego
produktem.
Ale są ludzie, którzy pewne rzeczy po prostu wiedzą - bo są rzeczy, które
po prostu się wie będąc światłym człowiekiem.
Reszta do dziś pada na twarz podczas zaćmienia Słońca. Cóż, ludzie zawsze
dzielili się na Kapłanów i na ciemny tłum.

--
XL

Wiatr nie (p)odpowie.
Korzystając z dyskusji o faszyzmie...