Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Koniec "wolności" w polskim internecie?
Date: Sun, 24 Sep 2017 22:52:50 +0200

XL pisze:
> [...]

wienie-wej.pdf.

Strona została zablokowana pomimo mojego zażalenia na postanowienie

y....html.

> [...]
> w internecie wszelkich ich danych. Nikt normalny tak nie postępuje,
> nawet jeśli są spory i zatargi. Naprawdę masz gdzieś dobro
> (bezpieczeństwo informacyjne itp.) swoich dzieci? wnuków? Niestety,
> uważam Cię za szkodnika w tym względzie. Szkodzisz takze sam sobie.
> Zostaniesz (lub już jesteś) sam jak palec - odsuwa się od Ciebie nie
> tylko rodzina, ale i wszyscy obecni i potencjalni życzliwi Ci ludzie.
> Nikt nie będzie chciał mieć zadnych wspólnych spraw z Tobą, bo skoro
> uczucia rodzinne, rzecz podstawowa, nic dla Ciebie nie znaczą, to CO

Prezentujesz oszukańczy pogląd, że brudy pierze się w rodzinie. Jest to
typowe stanowisko kobiet, które swoimi żalami dzielą się z innymi
kobietami szukając wsparcia w walce z tymi obrzydłymi im mężami, ale
same zakazują swoim mężom konfrontowania ich (mężów) doświadczeń z
innymi mężczyznami. Dzięki temu kobiety stanowią jedność, niczym ocean,
w walce z mężczyznami równocześnie atomizując mężczyzn i pozostawiając
każdego z nich w odosobnieniu. I tego posłuszeństwa w stosunku do
kobiety uczą swoich synów matki przygotowując synów do służenia innej
kobiecie. A Ty mi tutaj będziesz pierdzielić o jakimś bezpieczeństwie
informacyjnym moich najbliższych i rzekomym odrzuceniu mnie przez
społeczność. Cóż niby miałoby zagrażać człowiekowi gdyby żył i działał
uczciwie?

Natomiast Twoje, Ixi, przepowiednie odnośnie sytuacji, która miałaby
mnie spotkać na skutek mojej gadatliwości, nie sprawdzają się bo nie
narzekam na brak ludzi życzliwych w moim otoczeniu. Mam ich znacznie
więcej aniżeli kiedyś, gdy milczałem o swoich problemach z Teresą M. Po
latach doświadczeń i posługując się najzwyczajniej zdrowym rozsądkiem
wiem już teraz, że nigdy nie dotarłbym do przyczyny mojego złego
samopoczucia, którego powodem bezpośrednim była przemoc psychiczna
Teresy Mierzwiak w stosunku do mnie, gdybym nie zrezygnował z milczenia
i gdybym nie zaczął publicznie badać zagadnienie. A Ty chcesz bym
zamilknął? Myślę że sugerując mi bym przestał gadać o przemocy kobiet
wobec dzieci i mężczyzn nie chcesz niczego zmieniać pomimo ewidentnego
zła, które sie wokół Ciebie dzieje. Chcesz jedynie zachować dominację
kobiet, ich przywileje i dobre samopoczucie zbudowane dzięki ofiarom,
które dzieci i mężczyźni składają na ołtarzu chimerycznej bogini Kali.
nawet za cenę zagłady gatunku homo sapiens. Niczego się nie nauczyłaś!

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net