Koniec z kazirodztwem

11. Data: 2019-03-31 01:52:38

Temat: Re: Koniec z kazirodztwem
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 01:27, LeoTar Gnostyk wrote:

> Czekam na efekty wczorajszych "egzorcyzmów", czyli terapii uzależnienia
> od seksu, którą wczoraj prowadziłem na Kobiecie przy udziale innych
> kobiet. Objaśniałem im drobiazgowo każdą akcję podejmowaną w stosunku do
> Niej.

Dokumentacje filmową zrobiłes?
//będzie coś na youtubie?

12. Data: 2019-03-31 03:06:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-31 01:49, LeoTar Gnostyk wrote:
> [...]
j%26%23261%3B-kazirodztwo-f-.htm

> [...]
> związek córki z ojcem ma potencjał konstruktywny z szansą na rozwikłanie
> zagadki podczas gdy związek matki z synem jest zdecydowanie
> destrukcyjny. Wiem o tym z autopsji chociaż fizycznie nie nie doszło
> między mną a córką do współżycia seksualnego. Potencjał tego związku był
> tak ogromny, że spowodował u mnie przebicie bańki nieświadomości i
> wyjaśnienia przebiegu oraz mechanizmów uzależniania seksualnego, które w
> sytuacji nieświadomości początkowej S(T)wórcy jest najbardziej
> pierwotnym uzależnieniem pod presją którego poszukujemy rozwiązania

Potwierdziłeś tym samym jedna z kardynalnych zasad znanych w Gnozie.
Matka, jest tą która, nowy byt obleka w ziemskie ciało a Ojciec jest
dostarczycielem wartości Duchowych.

13. Data: 2019-03-31 03:18:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

>>> Dziękuję. Idę się porządnie wyspać chociaż wcale mi się nie chce spać.

> Dokumentacje filmową zrobiłes?
> //będzie coś na youtubie?

Ja nic nie filmowałem bo to było zbyt dynamiczne by się zajmować
filmowaniem. Może ktoś to filmował, ale tego nie wiem. A poza tym
zaufania nie buduje się obnażając uzależnionego przed publika lecz
obnażając siebie samego przed nim. Moja słabość staje się czynnikiem
wymuszającym jego jazdę w górę, pozbywanie się lęku przed porzuceniem i
w końcu całkowite otwarcie na swoje nieświadome grzeszki. Szczególnie
dynamiczna jest gra grożbą porzucenia, oszukiwanie oszusta, który mnie
samemu groził porzuceniem próbując manipulować moim słabościami.
Nieświadomi osobnicy, zarówno matka jak i ojciec to homoseksualni krypto
pedofile, z których mężczyzna jest nekrofilem a kobieta miękkim
pedofilem chroniącym z ukrycia dziecko przed atakami nekrofila. Ukrywa
się przed nekrofilem upodabniając się do niego i dlatego staje się
miękkim pedofilem nastawionym na ochronę życia dziecka aż do chwili
gdyby pedofil zagroził jej samej. Wtedy pozwoli mu zabić dziecko by
uchronić samą siebie ponieważ jest w stanie urodzić następne dziecko i
stworzyć nekrofilowi następna szansę na rozwikłanie zagadki przemocy. By
jej mistyfikacja nie została przez męskiego pedofila rozpoznana musi się
zaprzeć samej siebie, oszukać samą siebie przez wyparcie wszystkiego do
najgłębszej podświadomości. Dlatego tak trudno jest ją potem wydobyć z
tych piekielnych czeluści.

LeoTar Gnostyk
http://leotar.eu/ - nieocenzurowana

14. Data: 2019-03-31 03:23:47

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> Potwierdziłeś tym samym jedna z kardynalnych zasad znanych w Gnozie.
> Matka, jest tą która, nowy byt obleka w ziemskie ciało a Ojciec jest
> dostarczycielem wartości Duchowych.

Ojciec jest tym, który przeoruje Matkę Gaję i zapładnia Ją a Ona
cierpliwie znosi trudy dojrzewania ich nierozerwalnego związku rodząc
dzieci, płody ich Miłości.

15. Data: 2019-03-31 03:27:58

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2019 01:51:42 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

j%26%23261%3B-kazirodztwo-f-.htm

> W serialu 'Sześć stóp pod ziemia' był taki motyw, ale też swoje problemy
> mieli.

Czy byli to współwyznawcy Zubina Mehty i Freddiego Mercury (zoroastrianie czyli
najstarsza religia monoteistyczna świata)?

16. Data: 2019-03-31 03:29:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2019 03:23:51 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Ojciec jest tym, który przeoruje Matkę Gaję i zapładnia Ją a Ona
> cierpliwie znosi trudy dojrzewania ich nierozerwalnego związku rodząc
> dzieci, płody ich Miłości.

W braminizmie - Purusha i Prakriti.

17. Data: 2019-03-31 03:40:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ilona pisze:

> W serialu 'Sześć stóp pod ziemia' był taki motyw, ale też swoje problemy
> mieli.

Ich problemy to efekt nieświadomości i zakazu stworzonego nieświadomie.
Zakaz jest nienormalnym stanem w Umyśle, jest wirusem Umysłu wywołującym
chorobę umysłową, czyli stan Umysłu który cechuje napięcie, potencjał
poszukiwawczy. Jeżeli jest zatem coś nieuświadomionego ukryte w Umyśle
to stan chorobowy jest tego symptomem. Napięcie to, dzięki
doświadczeniom (eksperymentom) Umysłu na formie materialnej, która jest
jego wehikułem w czasie i przestrzeni, wywołuje zmiany zawartości
informacyjnej Umysłu, zmiany jego stanów wymuszane potencjałem
poszukiwania stanu optymalnego (permanentnie stabilnego). Wszystkie
zmiany zawartości informacyjnej Umysłu zmieniają formę materialną
wehikułu (organizmu). I te odmienione stany biologii reprezentujące
odmienne stany Umysłu nazywamy chorobami. A więc Umysł wędrujący od
stanu Alfa (początkowa nieświadomość) do stanu Omega (pełna samowiedza,
samoświadomość) jest Umysłem chorym reprezentowanym przez chory wehikuł
w postaci różnych "chorób" tegoż wehikułu. Umysł osiąga obiektywnie
zdrowie dopiero w chwili dotarcia do pełni wiedzy o samym sobie czyli po
osiągnięciu Absolutu. Cała droga ku Absolutowi jest więc chorobą.

18. Data: 2019-03-31 03:41:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> W braminizmie - Purusha i Prakriti.

Dzięki za uzupełnienie Jakubie.

19. Data: 2019-03-31 03:56:06

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 marca 2019 03:41:57 UTC+2 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Dzięki za uzupełnienie Jakubie.

Ale to jest tylko połowa prawdy / prawda przepołowiona.
Dopiero Lew Śakyów doszedł w czasach historycznych do Jednego Umysłu bez
podziału na Purushę i Prakriti, a następnie potwierdził to Bodhidharma.
Złamanie się zrosło.

20. Data: 2019-03-31 04:17:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> Dopiero Lew Śakyów doszedł w czasach historycznych do Jednego Umysłu bez
> podziału na Purushę i Prakriti, a następnie potwierdził to Bodhidharma.

Czy następnym krokiem będzie rozpad lub zanik materialnej
Rzeczywistości? Nie mam co do tego jednoznacznej opinii. :)
Na razie w fazę realizacji Małżeństwa Doskonałego.

LeoTar Gnostyk

Antyszczepionkowcy, antykanalowcy i po co medycyna?
Jędraszewski jest homoseksualistą?
Nici z pogrzebu
Homoseksualni rodzice niszczą dzieci.
Zapłodnienie w Umyśle czy w Ciele?