Konieczność cierpienia

81. Data: 2011-02-19 17:34:05

Temat: Re: Koniecznosc cierpienia
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

82. Data: 2011-02-19 17:34:16

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

:o)

juda.~

83. Data: 2011-02-19 17:35:15

Temat: Re: Konieczność cierpienia
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 17:38, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> No jak to kto? Przeciez Jezus wyraznie przekazal co jest potrzebne, aby
> dostac sie do 'krolestwa niebieskiego'.

Ale ze co?
Wyraznie powiedzial, ze TYLKO cierpienie
stanowi przepustke do Domu Ojca, czy tez
Krolestwa Niebieskiego?

> Bez cierpienia nie ma zbawienia,

Prosze o cytat na temat.

> przy czym jako wlasne moze byc ono
> zaliczone tylko w ramach swiadomego i dobrolowlnego poswiecenia.

Jak wyzej.

> Kazdy kto chce byc zbawiony musi okazac, ze wystarczajaco kocha Boga.

Co znaczy _wystarczajaco kocha_ ?
Ze wystarczajaco cierpial / cierpi?

84. Data: 2011-02-19 17:41:22

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "otto cross.~ _|)" <j...@w...pln>
napisal w wiadomosci news:ijouuq$t61$1@usenet.news.interia.pl...
> No to spierdalaj ode mnie,
> obludna pizdo na kaczych lapach
> :o)

Dziwny jestes

85. Data: 2011-02-19 17:48:08

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisal

> Dziwny jestes

Jeszcze mnie nie znasz...
Brat, faszysci to przy mnie przedsskole,
powaznie...
:o)

Módl sie do swojego Boga, zebys kiedys
nie wpadl w moje rece...

zdar
juda.~

86. Data: 2011-02-19 17:50:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katolickie brednie.
Znajda sie pewnie jakies cytaty z JPII.

--
CB

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

87. Data: 2011-02-19 18:09:48

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-19 18:35, Hanka pisze:

> Ale ze co?
> Wyraznie powiedzial, ze TYLKO cierpienie
> stanowi przepustke do Domu Ojca, czy tez
> [...]

Cytat? Cale odkupienie Jezusa poprzez poswiecenie sie to jedno wielkie
pasmo cierpienia.

> Co znaczy _wystarczajaco kocha_ ?
> Ze wystarczajaco cierpial / cierpi?

Chyba zarty sobie robisz.
Oczekujesz jednej i krotkiej odpowiedzi: to jest 'cierpienie
wystarczajace' czy to jest 'wystarczajace kochanie Boga', gdy tymczasem
nawet jakby taka byla, to bys ja pewnie odrzucila z braku zrozumienia
lub uwierzenia.
Cale Pismo posiada az nadto wystarczajacy zasob informacji, aby ta
odpowiedz precyzyjnie znalezc.
Gdyby porownac owe 'wystarczajce cierpienie' do np. czerownej kuli na
dnie pudelka z roznymi brylami i roznymi kolorami, to Pismo stanowi
instrukcje jak wybrac ta czerwona kule, przy czym po kolei wyjasnia
takze wszystkie pozostale bryly i kolory.
A wiec tlumaczy, ze np. to jest niebieski szescian, ktory nie jest
czerwona kula, a to zielony walec, ktory nie jest czerwona kula
jednoczesnie krok po kroku tlumaczac co ta czerwona kula jest i jak ona
wyglada.
Kiedy przeczytasz cala instrukcje, to nie bedziesz miala watpliwosc, co
to jest czerwona kula i jak ja wybrac z wlasnej i nieprzymuszonej woli,
a wiec bedziesz mogla ja wtedy wybrac.
Bez znajomoasci tej instrukcji co najwyzej zaslyszysz, ze jest jakas
czerwona kula + milion spekulacji na jej temat.
Oczekiwanie zatem ode mnie odpowiedzi czym jest 'wystarczajace
cierpienienie', w ktorego obliczu mozliwe jest wykazaniem sie
'wystarczajacej milosci do Boga' bez chociazby minimum tego calego
backgroundu jest irracjonalne w warunkach usenetu.
Nie chodzilas nigdy na religie ani nie czytalas nigdy Pisma Swietego?

88. Data: 2011-02-19 18:10:18

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Uzytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisal

> Katolickie brednie.
> Znajda sie pewnie jakies cytaty z JPII.

Taak...
No ale teraz bedzie swiety dla wielu...
w tym kraju...

89. Data: 2011-02-19 18:12:34

Od: "otto cross.~ _|\)" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał

> Cytat? Cale odkupienie Jezusa poprzez poswiecenie sie to jedno wielkie pasmo
> cierpienia.

Tak ?
Wolisz być wydynmany w więzieniu
jako anonim ?
A może lep[iej być wbitym na pal
przez polską, katolicką szlachtę ?

Powiedz słowo, a tak Ci się stanie...

zdar
juda.~

90. Data: 2011-02-19 18:40:39

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze o cytat na temat.

<<Jeśli kto chce iść za Mną, niech się zaprze samego siebie, niech co
dnia bierze krzyż swój i niech Mnie naśladuje! Bo kto chce zachować
swoje życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, ten je
zachowa." (Łk 9, 23 - 24)

"Kto nie nosi swego krzyża, a idzie za Mną, ten nie może być moim
uczniem" (Łk 14, 27) :-)

Zagadka judy
Co Byście jeszcze dodali?
Prawdopodobne?